راه آهن و داماش شرایط یکسان دارند

غلامپور افزود: هر دو تیم در این مسابقه از انگیزه بالایی برای کسب حداکثر امتیازات برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه تیم راه آهن پس از دیدار هفته گذشته خود تمرینات خوب و منظمی را پشت سرگذاشته است، اضافه کرد: تیم ما بدنبال جبران شکست بازی قبل است.

مربی تیم فوتبال راه آهن خاطرنشان کرد: با کسب پیروزی برابر داماش می توانیم تیم خود را چند پله بالا کشیده و در بین تیم های بالای میانه جدول قرار دهیم، بنابراین باید از این فرصت مناسب به خوبی استفاده کنیم.

غلامپور با اشاره به تغییر سرمربی تیم داماش گیلان نیز گفت: تیم داماش با تفکرات جدید مقابل تیم ما قرار می گیرد و این مساله ممکن است کمی کار تیم ما را سخت کند ولی این مساله بهانه خوبی برای اینکه برای برد به میدان نرویم، نیست.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقه در قزوین، گفت: اگر چه در رشت تیم داماش می توانست از امتیاز بازی خانگی بهره ببرد اما در قزوین نیز بدلیل فاصله کم این شهر با شمال این تیم تماشاگران خود را بدون شک خواهد داشت ولی این مساله برای ما تفاوت ندارد چرا که ما در هر شرایطی برای پیروزی به زمین مسابقه می رویم.

مربی تیم فوتبال راه آهن در پایان با بیان اینکه برای پیروزی باید به خوبی از فرصت های بدست آمده استفاده کنیم، در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم بازی خوب و تماشاگرپسندی از هر دو تیم در این مسابقه بیبنیم.

دیدار تیم های داماش گیلان و راه آهن از سری رقابت های هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران بدلیل محرومیت تیم گیلانی از انجام بازی خانگی بعدازظهر امروز در ورزشگاه شهید رجایی قزوین برگزار خواهد داشت.

گفتنی است، تیم های فوتبال راه آهن با ۱۲ امتیاز و داماش گیلان با ۹ امتیاز هم اکنون به ترتیب مکان های دهم و یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر را در اختیار دارند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.