راه اندازی شبکه علمی در ۱۶ نقطه کشور

جام جم آنلاین: رئیس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران با اشاره به راه اندازی شبکه علمی کشور گفت: هم اکنون در فاز اول شبکه علمی کشور در ۱۶ نقطه راه اندازی شده است.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری کانون دانش آموزی، احمد اکبری با بیان اینکه ظرفیت های بی نظیری در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران وجود دارد که رسالت سازمان ملی و بین المللی و منطقه ای است.

وی در ادامه با اشاره به تصویب هفت طرح در شورای مرکزی این سازمان گفت:  همچنین با تصویب دو طرح ارجاعی با هدف استفاده در ساخت واکسن “استرپتوکوکوزیس” و  طرح استخراج، کاربرد و استانداردسازی آنتی اکسیدان های طبیعی از گیاه رازیانه در این شورا موافقت شد.

رئیس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران همچنین تصریح کرد: شبکه علمی کشور در ۱۶ نقطه راه ‌اندازی شده است که سازمان پژوهش های علمی و صنعتی در نظر دارد این شبکه را در هزار نقطه کشور گسترش دهد.

وی در ادامه همچنین با اشاره به پذیرش دانشجویان دکتری پژوهش محور در این سازمان نیز گفت: پذیرش دانشجویان دکتری پژوهش محور در رشته های شیمی، مهندسی شیمی، زیست شناسی، مکانیک، هوا فضا، مواد و متالوژی، مهندسی برق و مهندسی پزشکی برای اولین بار در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برای نیسمال تحصیلی جاری انجام شد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.