رایکارد یک گام دیگر به اخراج نزدیک‌تر شد

۲۴م دیماه ،

تیم ملی فوتبال عربستان در سومین بازی خود در مرحله گروهی جام کشورهای خلیج فارس با یک گل مقابل کویت تن به شکست داد و نتوانست جواز صعود به مرحله بعد را کسب کند.

به گزارش ایسنا،شبکه ورزشی “الریاضیه” عربستان به نقل از یک منبع آگاه خبر داد، فدراسیون فوتبال عربستان تصمیم خود را دربارهٔ رایکارد گرفته است و او تا ۴۸ ساعت دیگر رسما از هدایت سبزپوشان برکنار خواهد شد.

همزمان احمد عید، رییس فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرد، اخراج رایکارد به سبب رقم بالای قراردادش امکانپذیر نیست. فدراسیون فوتبال عربستان در سال ۲۰۱۱ با قراردادی سه ساله رایکارد را به خدمت گرفت. هر چند فدراسیون فوتبال عربستان رقم قرارداد رایکارد را اعلام نکرد اما رسانه‌های این کشور خبر دادند که رقم قرارداد این مربی ۹ میلیون دلار است. البته در قرارداد او بندی وجود دارد که در آن آمده است چنانچه فدراسیون رایکارد را اخراج کند، باید ۱۳ میلیون دلار غرامت به او پرداخت کند.

اگر چه رییس فدراسیون فوتبال عربستان اخراج رایکارد را به سبب شرط قانونی قرارداد او بعید دانست، اما نواف بن فیصل، رییس سازمان جوانان و ورزش عربستان اعلام کرد، حاضر است در صورت اخراج رایکارد تمام هزینه‌های او را پرداخت کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.