رای دربی تهران احتمالا تا دوشنبه اعلام می*شود

عبداللهی:
رای دربی تهران احتمالا تا دوشنبه اعلام می*شود

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: رای ما در مورد تخلفات دربی تهران به احتمال فراوان تا روز دوشنبه اعلام می*شود.

حسین عبداللهی در مورد فحاشی*های رخ داده در دربی گیلان بین دو تیم داماش و ملوان، اظهار داشت: در حال حاضر که در تعطیلات هستیم اما یکشنبه به محض اینکه گزارش نماینده سازمان لیگ و ناظر انضباطی را دریافت کنیم در این مورد جلسه می*گذاریم.

وی ادامه داد: در آئین*نامه راهکارهای مختلفی برای این مسائل از جریمه نقدی تا انجام بازی بدون حضور تماشاگر یا بازی در استان همجوار و در نهایت کسر امتیاز در نظر گرفته شده اما باید با کمک باشگاه*ها و ارگان*های مربوط اقدامی انجام دهیم که این اتفاق*ها در ورزشگاه*ها به حداقل برسد. همه نوع تنبیهی برای باشگاه*ها در گذشته انجام داده*ایم اما کارساز نبوده و باید کار فرهنگی انجام شود تا کمتر شاهد این اتفاق*ها در ورزشگاه*ها باشیم.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد رای این کمیته در مورد تخلفات دربی تهران، تصریح کرد: در مورد بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال اعضای کمیته انضباطی دو جلسه داشتند و بیش از ۱۰ ساعت در مورد اتفاق*های دربی تهران بحث و بررسی شد. برخی از اعضا نظرشان بر تنبیه شدید بود و برخی دیگر معتقد بر اجرای دقیق آئین*نامه بودند در نهایت مقرر شد بعد از تعطیلات رای دربی تهران صادر و اعلام شود و تصور می*کنم به احتمال فراوان تا روز دوشنبه رای دربی تهران اعلام شود.

عبداللهی خاطرنشان کرد: برخی به اشتباه تصور کردند جریمه ۴ میلیون تومانی پرسپولیس به دلیل فحاشی* هواداران این تیم در دیدار با صبای قم مربوط به اتفاق*های دربی تهران است که چنین چیزی نیست. اگر آن رای ما در کمیته استیناف تایید شود در آن صورت محرومیت یک جلسه*ای و تعلیقی پرسپولیس از انجام بازی بدون تماشاگر هم اعمال و به رای ما در مورد بازی با صبا اضافه می*شود.

وی در مورد اینکه مسئولان ملوان معتقد بودند به دلیل اتفاق*های رخ داده در دیدار داماش و پرسپولیس دربی گیلان باید بدون تماشاگر برگزار می*شد، گفت: همانطور که گفتم در آئین*نامه تنبیه*های مختلفی در نظر گرفته شده و ما به این مسئله که تیم حریف چه نظری دارد توجهی نمی*کنیم و چنین اظهاراتی تاثیری بر رای ما ندارد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.