رتبه بندی و تداوم فعالیت سراهای محله

اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس دبیرخانه ستاد راهبردی مشارکت های اجتماعی در محلات شهر تهران گفت: شهروندان برای اطلاع از خبرها و نحوه فعالیت سرای محل سکونت شان به آدرس الکترونیکی mytehran.ir مراجعه نمایند.

هادی ذاکری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری شصت و نهمین جاسه کمیته ساماندهی مدیریت محله گفت: این نشست با دستور جلسه بررسی فعالیت ها و برنامه سراهای محله طی ماه مبارک رمضان بر ضرورت تداوم و استمرار این فعالیت ها و برنامه سرهاهای محله طی ماه مبارک رمضان برگزار و به ضرورت تداوم و استمرار این فعالیت ها تا پایان ایام تابستان تأکید شد.

وی تصریح کرد: مسئولین فناوری اطلاعات محله ها و خبرها و اطلاعان فعالیت ها و برنامه های اجرایی سراهای محله را در ساب پرتابل محله منعکس و شهروندان برای اطلاع از این موارد می توانند به آدرس الکترونیکی mytehran.ir مراجعه کنند.

ذاکری ادامه داد: مقرر شد تا سراهای محله با بهره گیری از تجارب برگزاری برنامه های مناسبتی و توجه به خواست و علایق شهروندان نسبت به برنامه ریزی و تدارک فعالیت ها در فصل بازگشایی مدارس اقدام نمایند.

وی اظهار داشت: در جلسه قبل با اجرای طرح رتبه بندی سراهای محله به منظور افزایش بازدهی و کارایی این مراکز موافقت و بر این اساس تدوین پیش نویس طرح در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس دبیرخانه ستاد راهبردی مشارکت های اجتماعی در محلات شهر تهران گفت: کتابچه بودجه سال ۹۲، ۳۷۴ محله شهر تهران در شصت و نهیمن جلسه کمیته ساماندهی مدیریت محله در اختیار معاونان امور اجتماعی مناطق قرار گرفت که به زودی برای هیئت امنا و مدیران محله ارسال می شود.

وی خاطرنشان کرد: گزارش سازمان شهرداری تهران با موضوع آزمایش امکانات ورزشی در محله های شهر تهران از دیگر مباحثی بود که در این جلسه بررسی و مورد تبادل نظر قرار گرفت./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.