رحمتی هم بازوبند را به مجیدی می‌دهد

۲۸م آذر ،

 علی فتح‌‌الله‌زاده پس از عقد قرارداد با فرهاد مجیدی اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که توانستم به قولی که داده بودم عمل کنم و کار سختی را انجام دادم.

وی افزود: حالا می‌بینید که ساعت ۱۲:۳۰ شب است و فرهاد مجیدی هم یک بازیکن معمولی نیست که این همه خبرنگار برایش به اینجا آمده است. مجیدی ماهی بزرگی بود که در هر توری نمی‌افتاد و به خاطر استقلال پیشنهاد مالی وحشتناکی را رد کرد و جالب است که بگویم می‌خواستم مهر قرارداد او را روی برگه بزنیم ولی به همکارم گفتم که از داخل کشویم مهر را بیاورد که اتفاقاً او مهری برای نماز خواندن آورده بود.

فتح‌‌الله‌زاده تأکید کرد:‌ البته سوره‌ای را برای عقد قرارداد با فرهاد مجیدی انتخاب کردیم که بسیار سوره خوب و مبارکی بود و از این اتفاق خیلی خوشحال هستم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بحران کاپیتانی در استقلال به وجود نمی‌آید گفت: خود رحمتی هم بازوبند را به مجیدی می‌دهد و هیچ دو دستگی در خصوص کاپیتانی وجود ندارد.

وی در خصوص دودستگی میان هواداران استقلال که قبل از آغاز جلسه اتفاق افتاد، گفت: می‌خواهید فردا بگویم آنهایی که مجیدی را دوست دارند به اینجا بیایند. یک عده دوست ندارند که فرهاد مجیدی به استقلال بیاید و من فکر می‌کنم فقط چند نفر آن پایین بودند.

خبرنگاری پرسید یعنی بازیکن مخالف نداریم که با فرهاد مجیدی و حضورش موافق نباشد که فتح‌‌الله‌زاده گفت: او به عشق هواداران استقلال به این تیم برگشته و از این بابت خوشحال هستم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اظهارنظر رویانیان مبنی برا ینکه او روزهای فرد با فتح‌‌الله‌زاده مشکل دارد و روزهای زوج با او خوب است، گفت: من فکر می‌کنم همه روزها تبدیل به روز فرد شده و رویانیان با من بد است. او فکر می‌کند من می‌خواهم بنزین سهمیه‌ایی بگیریم اما ماشین من بنزین سهمیه‌ای نمی‌خواهد.

وی در ادامه در خصوص دیدار تیمش با گهر لرستان گفت: من به مردم دورود سلام عرض می‌کنم و اگر ما می‌گوییم امنیت، بحث‌مان امنیت جانی نیست ما به خاطر شرایط زمین می‌خواهیم مسابقه در آنجا برگزار نشود.

فتح‌‌الله‌زاده در خصوص اینکه پیراهن یکی از بازیکنان بایرن‌مونیخ را در کشور آلمان گرفته، گفت: من هر سال به باشگاه لورکوزن می‌روم و از این عکس‌ها زیاد دارم. بنابراین این عکس انتشار یافته و چیز خاصی نیست.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.