رحیم نوروزی؛ در “راستش را بگو” را نجات می‌دهد

۲۰ آبان ،

شخصیت “مسعود” را با توجه به گریم مناسبش علاوه بر تعریف کردن در داستان نجات می‌دهم.

رحیم نوروزی، بازیگر نقش “مسعود  خسرو پور” در مجموعه “راستش را بگو” در گفتگو به خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیونممتازنیوز، گفت: سیناپس های عجیب و گره های غیرقابل پیش بینی “راستش را بگو” مرا مشتاق به  حضور و بازی در این مجموعه کرد.
وی با اشاره به فیلمنامه خاص این سریال تصریح کرد: “راستش را بگو” با پرداخت به عمق مشکلات مردم و نقد اجتماعی خود به گفتن دروغ و شخصیت های غرق در کردار زشت از فیلمنامه خاصی برخوردار است.
این بازیگر با اشاره به نقش کمرنگ خود در داستان گفت: “مسعود خسروپور” نقش پررنگی در داستان نداشته و بیشتر در خدمت قصه و تعریف و تکمیل شخصیتهای اصلی حرکت می‌کند.
وی ادامه داد: سعی کردم شخصیت مسعود را با توجه به گریم مناسبش در داستان تعریف کنم و خودم را در قصه نجات دهم.
نوروزی با اشاره به پیچیدگی های داستان “راستش را بگو “، اظهار داشت: فراز و فرودهای این مجموعه به همراه شخصیت کاریزماتیک “علیرضا مولایی” و اشخاصی که مثل او به جامعه می نگرند، جز جذابیتهای پنهان و آشکار این سریال است.
بازیگر سریال  “پس از باران” افزود: داستانهای موازی و سکانسهای متفاوت از دهه های گوناگون در مجموعه “راستش را بگو “بسیار است و امیدوارم مخاطب برای درک بیشتر لحظه ها و قصه از سکانسی غافل نشوند.
نوروزی در خصوص نقاط مثبت و منفی “راستش را بگو” ابراز داشت: به دلیل عدم سردرگمی مخاطب برای از دست ندادن مفهوم و ماجرای این مجموعه باید جزء بینندگان ثابت “راستش را بگو” باشد و اینکه این مسئله نقطه قوت و یا ضعف سریال است را نمی دانم.
وی خاطرنشان کرد: معتقدم مجموعه “راستش را بگو”، جز آثاری ماندگار و فاخر تلویزیون می شود و من خوشحالم که به عنوان چهارمین پروژه با محمدرضا آهنج، کارگردان این مجموعه همکاری کردم.
گفتنی است؛ رحیم نوروزی در مجموعه های “ستاره های سربی”، تله فیلم “بهشت منتظر می ماند” و در سری دوم “عملیات ۱۲۵ “با محمدرضا آهنج، کارگردان این مجموعه ها به عنوان بازیگر حضور و همکاری داشته است./ص
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.