ردنپ: دوست دارم مورینیو به چلسی برگردد

۲۱م اسفند ،

هری ردنپ، سرمربی کوئینزپارک رنجرز در صحبت هایی اعلام کرده که دوست دارد تا ژوزه مورینیو را فصل آینده روی نیمکت مربیگری چلسی ببیند و معتقد است که این سرمربی پرتغالی می تواند موفقیت را به چلسی بازگرداند.

این درحالی است که شنیده می شود که این فصل آخرین فصل حضور آقای خاص در رئال مادرید است و با وجود بردهای تیم مادریدی مقابل بارسلونا و منچستریونایتد، باز هم گمانه زنی ها از جدایی آقای خاص از برنابئو در پایان رقابت های این فصل خبر می دهند.

در این میان هری ردنپ در ستون هفتگی اش  در روزنامه سان دراینباره اظهارنظر کرده و نوشت:« درصورتی که مورینیو رئال مادرید را ترک کند، تنها یک یا دو تیم می باشند که می توانند پذیرای او باشند. قطعا یکی از این تیمها، چلسی است. اگر رافا بنیتس در تابستان چلسی را ترک کند، مورینیو گزینه درجه یک برای بازگشت به تیمی خواهد بود که هوادارانش هنوز نام او را صدا می کنند. او به نزد مالکی برمی گردد که ثروت فراوانی دارد و به تیمی برمی گردد که به تلنگر کوچکی نیاز دارد تا دوباره به عرصه بین الملی بازگردد.»

مورینیو برای سه سال هدایت چلسی را در دست داشت و با این تیم افتخاراتی از جمله قهرمانی در لیگ برتر ، لیگ کاپ و جام حذفی را تجربه کرد. البته اختلافات موجود میان او و رومن آبراموویچ سبب شد تا در سپتامبر سال ۲۰۰۷ او لندن راترک کند.

ردنپ در ادامه درمورد مورینیو گفت:« ببینید مورینیو در کجاها بوده و زمانی که او تیمی را ترک می کند، شرایط آن تیم به چه وضعی در می آید. اینتر هنوز هم در سایه اینتری است که زیرنظر مورینیو هدایت می شد؛ چلسی بعد از رفتن مورینیو هیچ وقت نتوانست به ثبات برسد.»

ردنپ درمورد شخصیت جنجالی مورینیو هم گفت:« جنجالها همیشه او را تعقیب می کنند. چون او معمولا آنچه در ذهنش می آید را می گوید و چرا هم این کار را نکند؟ مردم همیشه فکر می کنند که مربیان باید بی بخار و خسته کننده رفتار کنند. مردم می گونید که من هیچ وقت نمی توانم مثل دوران حضورم در پورتسموث باشم. ولی شرایط کمی تفاوت است.»

او درمورد اوضاع چلسی ادامه داد:« رومن آبراموویچ هنوز در چلسی است  و هنوز پول فراوانی برای سرمایه گذاری کردن دارد. هنوز برخی از بازیکنان هم آنجا می باشند. پس بازگشت مورینیو می تواند دورهم آیی فوق العاده ای باشد که من هم مشتاق دیدارش هستم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.