رده بندی کیفی اتوبوسهای داخلی اعلام شد

در رده‌بندی کیفی مرداد ماه اتوبوس بین شهری ۴۲۱۲ مارال (عقاب افشان) مقام نخست رده‌بندی را به خود اختصاص داده و این در حالی است که اتوبوس بین شهری ولوو B9 در رده‌بندی تیر ماه رتبه نخست را به خود اختصاص داده بود.

ایسنا: در رده‌بندی کیفی اتوبوس‌های داخلی در مرداد ماه در حالی کیفیت سه اتوبوس مورد بررسی قرار گرفته که در رده‌بندی تیر ماه کیفیت دو اتوبوس مورد بررسی قرار گرفته بود. البته در رده‌بندی کیفی خرداد ماه نیز کیفیت تنها یک اتوبوس داخلی مورد بررسی قرار گرفته بود. نوسان و تنوع تولید این محصول از دلایل اصلی این وضعیت است.

به هر حال در رده‌بندی کیفی مرداد ماه اتوبوس بین شهری ۴۲۱۲ مارال (عقاب افشان) مقام نخست رده‌بندی را به خود اختصاص داده و این در حالی است که اتوبوس بین شهری ولوو B9 در رده‌بندی تیر ماه رتبه نخست را به خود اختصاص داده بود.

اتوبوس بین شهری ۴۲۱۲ مارال دارای ۳۷٫۵ نمره منفی بوده و در بخش‌های فنربندی، تعلیق و فرمان، تزئینات داخلی و خارجی، بدنه و رنگ دارای نمره منفی بوده است.

اتوبوس بین شهری ولوو B9 (رانیران) نیز رتبه دوم رده‌بندی مرداد ماه را در اختیار دارد. این خودرو البته با رشد کیفی مواجه شده، به‌گونه‌ای که نمره منفی آن از ۴۲ در تیر ماه به ۴۱٫۳ در مرداد ماه کاهش یافته است. این اتوبوس در بخش‌های تزئینات داخلی و خارجی، بدنه و رنگ دارای نمره منفی بوده است.

اما اتوبوس بین شهری ۴۲۱۲ (عقاب افشان) رتبه سوم و آخر رده‌بندی مرداد را در اختیار دارد. کیفیت این اتوبوس اگرچه در تیر ماه مورد بررسی قرار نگرفته بود، اما نمره منفی آن در رده‌بندی مرداد ۴۱٫۷ بوده است. این اتوبوس در بخش‌های تجهیزات الکتریکی، تزئینات داخلی و خارجی، بدنه و رنگ دارای نمره منفی بوده است.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.