رزمایش دفاع از کوی و برزن بسیجیان عضو گردانهای عاشورای سپاه چالدران برگزار شد

فرمانده سپاه شهرستان چالدران روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بسیجیان شرکت کننده در این رزمایش ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس حضرت محمد (ص) آمادگی خود برای دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی اعلام کردند.

سرهنگ پاسدار عباس بی غم گفت: این رزمایش با هدف دفاع از کوی و برزن و آمادگی کامل بسیجیان این شهرستان در صورت نیاز در مواقع ضروری برگزار می شود.

وی افزود: این رزمایش به همت سپاه چالدران و برای حفظ و انسجام و سازماندهی نیروهای بسیجی و نیز برای ارتقای سطح توانمندی های بسیجان این شهرستان در ماموریت های ضروری از جمله رزم شبانه، امداد و نجات و دفاع شهری به مدت یک روز برگزار شد.

فرمانده سپاه چالدران یادآور شد: در این رزمایش بسیجیان عضو گردانهای عاشورا ضمن فراخوانی و استقرار در محل تعیین شده در برنامه های این رزمایش از جمله تاکتیک های شبانه، شرکت در کلاس های سیاسی، عقیدتی و اخلاقی آشنایی با رسته های بسیج، حفاظتی، راهپیمایی شبانه، عملیات امداد و نجات و دفاع شهری به منظور مقابله حوادث و غیره در مواقع ضروری توان رزمی و فرهنگی خویش را به نمایش گداشته و به اهداف پیش بینی شده دست یافتند.

در این رزمایش بسیجیان با حضور در مزار شهدای شهرستان چالدران با آرمان های والای شهدا میثاق دیگری بستند.

۷۱۲۸/۵۸۱/ت

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.