رزمایش محرم در ایلام آغاز شد

۳۰ آبان ،

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع)، استان ایلام از آغاز رزمایش محرم با حضور ۵ هزار بسیجی خبر داد.

سردار سیدصادق کاکی در حاشیه اجرای رزمایش “محرم ” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: پیام نظام جمهوری اسلامی و همه بسیجیان ایران صلح و دوستی در جهان است؛ زیرا این موضوع یکی از مهمترین بنیادهای عقیدتی ما را تشکیل می‌دهد.

وی با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران افزون بر این‌که پشتیبان ملت‌های ستمدیده است، برای دفاع همه جانبه از کشور در مقابل هر تهدیدی آمادگی کامل دارد، تصریح کرد:کشورها و نظام‌های سیاسی، امروز برای زنده ماندن و ادامه حیات باید دفاع را فراگیر کنند؛ چرا که که از دیدگاه ما بهترین حمله و دفاع، آمادگی نظامی و رزمی همه جانبه است.

کاکی با اشاره به برگزاری رزمایش «محرم» در ایلام ادامه داد: مهمترین هدف برگزاری این رزمایش، دفاع از موجودیت کشور و آمادگی همه جانبه نیروهاست و ایثار، شجاعت و از خودگذشتگی، بهترین درس فدا شدن در راه دین مبین اسلام است و مردم بویژه بسیجیان این درس را همواره تمرین و عملیاتی کرده‌اند.

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام گفت: ملت ایران همواره نقش کارساز خود را در حوادث مختلف ایفا کرده‌اند و امروز دشمنان باید بدانند این مردم با تحریم تسلیم نخواهد شد.

کاکی ادامه داد: ۵ هزار بسیجی ایلامی در قالب ۱۱۳ دسته واکنش فوری و ۱۴ گردان بیت‌المقدس، با به نمایش گذاشتن توان بالای رزمی خود در رزمایش محرم، روش‌های مختلف جنگی و مقابله با دشمن فرضی را به مدت دو روز تمرین می‌کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.