رزمایش هوابرد در غرب کشور

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از برگزاری رزمایش مشترک ارتش و سپاه در آبان ماه سال جاری خبر داد و گفت: این رزمایش در منطقه جنوب شرق و با محوریت زرهی انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح که در جوار مرقد مطهر حضرت امام (ره) برگزار شد در جمع خبرنگاران درباره حمایت نظامی ایران از سوریه و اینکه آیا ایران در این کشور حضور نظامی دارد یا نه اظهار داشت: فرمانده کل سپاه پاسداران به خوبی به این سئوال پاسخ دادند. ما در سوریه حضور نظامی نداریم اما کمک فکری-اقتصادی می کنیم.

وی در ادامه درباره اینکه پاسخ ایران به تهدیدات نظامی دشمنان چیست اظهار داشت: ما لحظه به لحظه اقدامات و فعالیت های دشمنان خود را رصد می کنیم و بدون شک اگر تهدیدی صورت گیرد پاسخ کوبنده ای به آن خواهیم.

 فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری گفت: اگر روزی دشمنان بخواهند به ایران حمله کنند پشیمان خواهند شد ما پاسخی به آنها خواهیم داد که نسبت به تعرض خود پشیمان شوند.

امیر پوردستان همچنین در پاسخ به این سئوال که رزمایش مشترک ارتش و سپاه چه زمانی و در کجا برگزار خواهد شد اعلام کرد: این رزمایش آبان ماه سال جاری و در منطقه جنوب شرقی کشور و با محوریت تجهیزات زرهی انجام خواهد شد. همچنین بنا داریم رزمایش مشترک دیگری با سپاه در زمینه هوابرد در منطقه غرب کشور برگزار کنیم.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.