رسانه‌های فرانسوی:‌ آنچلوتی جانشین آقای خاص می‌شود!

۱۱اردیبهشت،

70-85.jpg

روزنامه‌های پاریسی مدعی شدند “کارلو آنچلوتی” در آستانه امضای قرارداد با رئال مادرید برای هدایت این تیم اسپانیایی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روزنامه‌های پاریسی مدعی شدند کارلو آنچلوتی مذاکرات خوبی با سران رئال مادرید داشته است و در آستانه امضای قرارداد با باشگاه رئال مادرید قرار دارد و به زودی جانشین ژوزه مورینیو در رئال مادرید می‌شود. خروج احتمالی مورینیو از رئال مادرید در پایان فصل و ابراز علاقه او به حضور مجدد در چلسی سبب شده است تا سران رئال مادرید به دنبال جانشینی مطمئن برای مربی پرتغالی خود باشند.

روزنامه‌های فرانسوی امروز همگی در تیتر اول خود مدعی شدند کارلو آنچلوتی در پایان فصل از پاری‌سن‌ژرمن جدا خواهد شد تا جانشین ژوزه مورینیو در نیمکت مربی‌گری رئال مادرید شود.

رسانه‌های فرانسوی با قطعی خواندن حضور کارلو آنچلوتی در رئال مادرید برای فصل آینده از انتخاب جانشین این مربی ایتالیایی در تیم پاری‌سن‌ژرمن در آینده‌ای نزدیک خبر دادند.

گفته می‌شود آرسن ونگر یکی از گزینه‌های جانشینی کارلو آنچلوتی در پاری‌سن‌ژرمن است. ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رئال مادرید پس از شکست برابر بوروسیا دورتموند و حذف از لیگ قهرمانان اروپا از لیگ قهرمانان اروپا گفت: ترجیح می‌دهم جایی کار کنم که من را دوست داشته باشند. در اسپانیا عده‌ای از من نفرت دارند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.