رسانه‌ها صحبت من را پررنگ نمودند

۴شنبه ۱۰م آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

توضیح پورتراب درباره تذکر iبه سامان احتشامی

مصطفی کمال پورتراب، عضو هیئت مدیره کانون مدرسان مطلب اصلاحی را که برای یکی از خبرگزاری ها ارسال نموده بود در اختیار پایگاه اینترنتی خانه موسیقی قرار داد.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین، مدرس پیشکسوت و عضو هیئت مدیره کانون مدرسان خانه موسیقی درباره این توضیح iبه پایگاه اینترنتی خانه گفت: چند شب پیش در تالار وحدت و در برنامه گردهمایی نخبگان حضور داشتم و از باب تذکر iبه آقای سامان احتشامی‌که نوازنده آن برنامه بود صحبت کوتاهی نمودم و فردای آن شب خبرنگاری در باره جزئیات آن برخورد با من تلفنی مصاحبه‌ای انجام داد .

وی در ادامه گفت:آن تذکر من گذرا بود و همه شده بود اما این خبرگزاری این مطلب مجددا پررنگ منتشر نمود و نکاتی در این مصاحبه بود که نیاز iبه اصلاح داشت و من یادداشتی برای آنها فرستادم که متاسفانه iبه طور کامل منعکس نشد و لذا این متن را در اختیار پایگاه اینترنتی خانه قرار می‌دهم تا منعکس کند.

متن این توضیح چنین است:

خبرگزاری محترم فارس
با سلام و احترام

در خبر شماره ۰۸۰۷۰۰۰۴۲۳ مورخ ۷آبان ماه سال جاری تحت عنوان “اعتراض‌ تند پورتراب iبه نوازندگی احتشامی” نکات اصلاحی ذیل را iبه اطلاع می‌رسانم مستدعی است در اسرع وقت نسبت iبه انتشار یافتن آن اقدام فرمائید.

اول آنکه اعتراض من iبه نوازندگی آقای سامان احتشامی‌که از هنرجویان خود من iبه شمار می‌رود از منظر تذکر استاد شاگردی انجام گرفت و iبه هیچوجه قصد تخریب این جوان مستعد در میان نبود و متاسفانه از آنجا که رسانه ای شدن و انعکاس آن iبه فعالیت اجتماعی یک هنرمند خدشه وارد می‌کند ازاصول حرفه ای روزنامه نگاری iبه دور است.

دوم آنکه پیشنهاد می‌کنم خبرنگاران و نویسندگان آن رسانه وزین در انتشار یافتن خبرها و مطالب دقت بیشتری iبه خرج بدهند؛ چرا که نوشتن با “بورسیه” دولت فرانسه اشتباه است و کلمه درست در اینجا با “بورس” دولت فرانسه است.

سوم اینکه در بخشی از خبر از قول من نوشته بودید که من پیانوی پانصد میلیونی را برای تالار وحدت خریده ام که این نیز اشتباه است در صورتی که من گفتم پیانوی پانصد میلیونی که طی مراسمی‌با حضور من رونمایی شد و کاملا مشخص است که این پیانو را بنیاد رودکی خریداری نموده است نه من.

و در انتها اعلام می‌دارم نام من “مصطفی کمال” و نام خانوادگی ام “پورتراب” است که متاسفانه در این بخش نیز خبرگزاری نام مرا iبه صورت ناقص نوشته بود.

پایان پیام/۴۶

 

 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.