رسانه ملی موفق در برنامه های نوروزی

۱۴فروردین۱۳،

رئیس ستاد مرکزی سفرهای کشور گفت:صداو سیما در ایام نوروزدر سطح ملی و در مراکز استانها شناخت و آگاهی بخشی خوبی رابرای مسافرین نوروزی فراهم نمود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه ملی ؛ منوچهر جهانیان معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و رئیس ستاد مرکزی سفرهای کشور در گفت گویی اختصاصی با خبرنگار روابط عمومی رسانه ملی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که قبل از آغاز سفرهای نوروزی فرمودند امیدوارم عید و ایام تعطیلات به مردم خوش بگذرد و مردم این ایام را با شادی و شیرینی سپری کنند گفت : سازمان صداو سیما به عنوان معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد مرکزی سفرهای کشور در توزیع و توسعه سفرهای نوروزی عملکرد بسیار خوبی داشته است.

وی افزود : رسانه ملی در معرفی جاذبه های گردشگری استانها و اقدامات شاخص تسهیلات در سطح مرکز و ۳۱ استان کشور بگونه ای حرکت کرد که مردم ما توانستند از مناطق ناشناخته و زیبایی های متنوع ایران اسلامی و جاذبه های بی نظیر گردشگری در اقصی نقاط کشور دیدن کنند.

رئیس ستاد مرکزی سفرهای کشور با بیان این مطلب که معرفی و اطلاع رسانی بموقع صداو سیما سبب شور و نشاط اجتماعی و شادابی در میان مردم شد خاطر نشان کرد : ویژه برنامه های بسیار خوب صداو سیما در ایام نوروز و همین طور برنامه های مذهبی و معنوی ایام فاطمیه ،خود گواه موفقیت ویژه برنامه های رسانه ملی در این ایام  بود./w


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.