رسانه ورزش ۹ نفره به پرسپولیس باخت!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

رسانه ورزش

 

در ادامه رقابت های فوتبال لیگ پیشکسوتان استان تهران عصر روز پنجشنبه ۲۴ مردادماه تیم های فوتبال رسانه ورزش و پیشکسوتان پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف هم رفتند که در نهایت سرخپوشان موفق به پیروزی ۶ بر ۲ شدند.

تیم رسانه ورزش که با حمایت شرکت نفت سپاهان – اسپیدی- در بای ها و برنامه های خیریه خود به میدان می رود، در شرایطی این دیدار را برگزار کرد که به سبب مشغله کاری، بعضی بازیکنانش را در اختیار نداشت و بازی را با ۹ بازیکن آغاز کرد. با این حال پرسپولیسی ها که از این موضوع اطلاع داشتند در همان دقایق ابتدایی سه بار دروازه حریف را باز کردند تا بازی جوانمردانه ای را به نمایش بگذارند!

با این حال با رسیدن دو بازیکن دیگر شرایط کمی بهتر شد و در ادامه رسانه ورزش توانست بازی بهتری را به نمایش بگذارد اما در نهایت ۶ بر ۲ مغلوب حریف پرمهره خود شد. دو گل رسانه ورزش را محمود نجف زاده به ثمر رساند. برای پرسپولیس هم مهدی تارتار، حسن شیرمحمدی و حسین عبدی هر کدام دو بار گلزنی کردند.

برای تیم پیشکسوتان پرسپولیس بازیکنانی چون نادر باقری، بهروز سلطانی، نجم الدین بخشی، عباس میرزایی، مرتضی انصاریفرد، حسین عبدی، مهدی تارتار، حسن شیرمحمدی، ضیا عربشاهی، کوروش برمک و … بازی کردند.

 

مهر

http://khanevarzesh.com |
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.