رسول جوکار: المپیک بعدی پرچمدار یک جانباز نیست

به گزارش خبرآنلاین ؛ رسول جوکار پرچمدار کاروان پارالمپیک ایران که ۴ دوره حضور در پارالمپیک را تجربه کرده درباره آخرین حضورش در مقام ورزشکار می گوید: « مسئولیت پرچمداری کاروان کارم را خیلی دشوارتر از قبل کرده. تمام تلاشم را می کنم تا با توجه به دشواری ترکیب شدن کلاس های مختلف ، بتوانم خوشرنگ ترین مدال را برای کشورم کسب کنم.» البته حرف او را بهمن رضایی سرمربی تیم ملی کشورمان اینگونه تکمیل می کند که: « آقا رسول یکی از با تجربه ترین ورزشکاران ماست که به عنوان بزرگتر و پرچمدار قول داده حتما مدال طلا برای مان بگیرد.»
او که از جانبازان سرافراز ورزش جانبازان است می گوید:« در سال های قبل، بیشتر تیم ما را جانبازان تشکیل می دادند اما دیگر سن و سال بچه های هم سن و سال ما بالا رفته و باید جای مان را به جوانترها بدهیم. الان فقط من و جلیل باقری از آن روزها در تیم هستیم و فکر می کنم در آینده و المپیک بعدی یکی از قهرمانان جوان معلول می تواند پرچمدارمان باشد.»
همچنین جلیل باقری ؛ قهرمان پرتابگر ایرانی می گوید:« فکر می کنم شرایط خوبی برای کسب مدال دارم. البته با ادغام کلاس ها و تغییرات قوانین کمی رکوردهای همه ما پایین تر آمده اما رکوردهایم را سعی کردم به حد ایده آل برسانم. با ادغام کلاس ها واقعا کار گرفتن مدال برای مان سخت شده است.»
۴۱۲۵۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.