رسیدگی شورای نگهبان درباره استفاده از ارز تحصیلی متأهلی

رییس کمیسیون تحقیق:

رییس کمیسیون تحقیق گفت: شورای نگهبان موضوع استفاده از ارز تحصیلی متأهلی توسط وی را مورد بررسی قرار داده است.

به گزارش سرویس سیاسی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۳ تیر) مجلس شورای اسلامی، الله یار ملک‌شاهی رییس کمیسیون تحقیق با اشاره به تحقیقات به عمل آمده در رابطه با اعتبارنامه احمد توکلی گفت: به دنبال اعتراض ایشان به بعضی از اعتبارنامه‌ها چند نفر از نمایندگان نیز به اعتبارنامه ایشان اعتراض کردند که همچنان می‌توان به اعتبارنامه حسینی نماینده قصرشیرین، موسوی نژاد نماینده دشتستان، ایرانپور نماینده مبارکه اشاره کرد.

وی در ادامه در رابطه با محورهای مورد نظر در اعتراض‌های صورت گرفته توضیح داد: یکی از اعتراضات در رابطه با ساخت مدرسه در زمینی بود که گزارش‌های به عمل آمده نشان داد در این زمینه هیچ‍گونه مالکیت ایشان محرز نشده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: همچنین استفاده از ارز تحصیلی متأهلی در زمانی که وی به صورت مجردی در انگلستان به سر می‌برده است از سوی کمیسیون تحقیق مورد بررسی قرار گرفت؛ پس از استعلام از شورای نگهبان اعلام شد بررسی‌هایی صورت گرفته و رسیدگی شده است، لذا نیاز به بررسی کمیسیون تحقیق وجود ندارد.

وی در ادامه گفت: با توجه به ماده ۷۰ اعتقاد دارم این موضوع در مجلس قابل طرح نیست اما با توجه به تأکیدات رییس مجلس طبق آیین نامه داخلی اقدام شد.

رییس کمیسیون تحقیق تأکید کرد: بررسی‌های یک ماهه کمیسیون تحقیق نشان می‌دهد هیچ خدشه‌ای در پرونده احمد توکلی نماینده تهران وجود ندارد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.