رشد ۷۶ درصدی بارگیری در راه آهن شمال

سرپرست راه آهن شمال گفت: در چهارماهه نخست امسال میزان بارگیری توسط ناوگان باری این اداره کل از رشد ۷۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار بوده است.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، یوسف گران پاشا با تشریح فعالیت های راه آهن شمال افزود: در چهارماهه نخست امسال با جذب بارهای گوناگون از جمله سیمان فیروزکوه میزان حمل بار از رشد مناسبی برخوردار بوده است به طوری که طی این مدت ۱۰۰ هزار تن بار توسط این اداره کل بارگیری شده است.
وی تصریح کرد: در این مدت میزان بار خالص حمل شده ۱۳۴ میلیون و ۲۷۹ هزار تن کیلومتر و بار ناخالص حمل شده ۲۵۴ میلیون و ۶ هزار تن کیلومتر بوده که به ترتیب رشد ۲۵ و ۲۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.
گران پاشا در خصوص پروژه های در دست اقدام سال جاری خاطرنشان کرد: پروژه روگذر دخانیات ساری با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی و احداث خط آهن گرگان – اینچه برون به طول ۷۸ کیلومتر با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است. همچنین بازسازی خط آهن گلوگاه- بندرگز ۹۰ درصد و احداث دودهانه زیرگذر دخانیات ۵۰ درصد پیشرفت کاری دارد.
سرپرست راه آهن شمال همچنین از احداث خط ۴ در ایستگاه ساری و خطوط ۳ و۴ در ایستگاه شیرگاه با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.