رضایی: خیالمان از طلای حردانی راحت بود

بهمن رضایی درباره‌ی عملکرد جواد حردانی و جلال خاکزادیه در ماده پرتاب دیسک بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن که منجر به کسب یک مدال طلا برای حردانی شد، گفت: جواد عملکرد بسیار خوبی داشت. رکورد قبلی او ۴۸ متر و ۶۵ سانتیمتر بود و الان با ۵۲ متر و ۹۱ سانتیمتر چندین متر رکوردش را ارتقا داد. حردانی با توجه به اردوهای زیادی که در آن شرکت کرد و تمرینات سنگینی که داشت ما را به کسب مدال بسیار امیدوار کرده بود؛ تا جایی که به این نتیجه رسیده بودیم او صد در صد مدال می‌گیرد. خیالمان از طلای جواد راحت بود. خوشحالیم که به آن رسید.

وی درباره‌ی خاکزادیه نیز گفت: خاکزادیه متاسفانه عملکرد خوبی نداشت و حتی نتوانست رکورد خودش را بزند. همین باعث شد که او حتی به جمع هشت نفر پایانی هم راه پیدا نکند. معتقد بودم او حداقل به فینال راه پیدا می‌کند که متاسفانه نشد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا خاکزاده برخلاف پیش‌بینی‌های شما نتوانست حتی رکورد خودش را بزند، گفت: فکر می‌کنم دلیل اصلی آن شرایط روحی و روانی خاکزادیه باشد. او از ۲ شهریور در لندن حضور دارد و امروز ۱۷ شهریور است. این طولانی بودن شروع بازی‌های او فشار زیادی به جلال وارد کرد. اگر مسابقه‌اش در اوایل بازی‌ها بود مطمئنا بهتر کار می‌کرد.

وی ا فزود: جلال اکثر شب‌ها را بیدار بود و برای شروع مسابقه‌اش مدام روزشماری می‌کرد. این موضوع بار روانی را روی خاکزادیه بیشتر کرده بود. از طرفی دنده‌اش هم کمی درد می‌کرد. پزشکان مداوای لازم را انجام دادند اما این موضوع هم بی‌تاثیر نبود.

سرمربی تیم دوومیدانی ایران درباره‌ی آخرین ورزشکار این تیم در بازی‌های پارالمپیک لندن یعنی محمد خالوندی که فردا (شنبه) به میدان می‌رود به ایسنا گفت: خالوندی شرایط خوبی دارد. او در تمرینات رکورد ۴۸ متر را دارد و فکر می‌کنم با همین رکورد بتواند فردا مدال بیاورد. فقط رنگ آن را نمی‌دانم.

رضایی با اشاره به نتایج تیم دو و میدانی ایران در پارالمپیک به ایسنا گفت: تیم دو ومیدانی با چهار طلا، پنج نقره و سه برنز نتیجه‌ی به یاد ماندنی بر جای گذاشت. تنها سه ورزشکار آقا و دو ورزشکار خانم ما مدال نگرفتند اما مابقی بچه‌ها صاحب مدال شدند. ما اوایل بازی‌ها در رنکینگ تیم‌های پارالمپیک نهم بودیم. البته تعداد ورزشکاران بسیاری از کشورها بیش از ماست. آنها بعضا با ۹۰ تا ۱۰۰ ورزشکار شرکت کرده‌اند. بنابراین نباید خیلی به دنبال محاسبه رنکینگ تیم‌مان در این بازی‌ها باشیم. امیدوارم بتوانیم در دوره‌ی بعدی ورزشکاران بیشتری را آماده کرده و به این بازی‌ها بفرستیم تا مدال‌های دوومیدانی ایران افزایش قابل توجهی در پارالمپیک ریودوژانیرو داشته باشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.