رضایی: امیدوارم بدشانسی ها دست از سر ما بر دارد

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با پیروزی ثابت می کنیم پرسپولیس راه بردن را بلد است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ غلامرضا رضایی اظهار داشت: علی رغم اینکه در تعطیلات بوجود آمده تمرینات بسیار خوب و دو بازی تدارکاتی قابل قبول را داشتیم اما نبود ملی پوشان کمی کار را برای ما دشوار کرده است ولی همه با هم تلاش می کنیم تا در بازی حساس برابر نفت به یک ۳ امتیاز شیرین برسیم.

وی در پاسخ سوالی که برخی ها می گویند پرسپولیس برای نتیجه برد در بازی های آینده نیز دچار مشکل می شود نیز گفت: درست است که دوباره به دلیل مصدومیت چند بازیکن دچار بدشانسی شده ایم اما چه کسی می گوید بردن را بلد نیستیم. انشاالله با انگیزه بازیکنان مثل همیشه با یک پیروزی ثابت می کنیم پرسپولیس راه بردن را به خوبی بلد است.

رضایی ادامه داد: خوشبختانه شرایط بازیکنان پرسپولیس روز به روز بهتر می شود و بچه ها با انگیزه فراوان به دنبال یک برد شیرین مقابل نفت که در دو فصل اخیر نشان داده تیم خطرناکی است تمام تلاش خود را در بازی فردا انجام می دهند. البته من هنوز تکلیفم مشخص نیست اما امیدوارم که این بدشانسی ها دست از سر ما بردارد.

مهاجم پرسپولیس در پاسخ سوالی که آیا می توانید در بازی های تدارکاتی هم با ۶ گل حریفان را شکست دهید نیز گفت: شما نباید بازی تدارکاتی را با بازی های رسمی مقایسه کنید ما به فکر برد حتی با اختلاف یک گل هستیم تا به ۳ امتیاز برسیم./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.