رضا زاده: کار محمد پور در گروه قهرمانان بسیار دشوار بود

‘حسین رضازاده’ در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا، افزود: محمد پور آنچه درتوان داشت عرضه کرد و در مجموع برای رسیدن به مدال در این گروه سخت، مایه گذاشت ولی حریفان بسیار قوی تر بودند و او در نهایت به مقام پنجم بسنده کرد.

وی با اشاره به عملکرد بسیار هوشمندانه کوروش باقری به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان اظهارداشت: تمام وزنه ها در هنگام انجام دو رقابت کیانوش رستمی و سعید محمد پور به صورت دقیق انتخاب شده بود و در صورتی که این دو نماینده المپیکی ما می توانستند از عهده وزنه ها بر بیایند نتیجه بهتری می گرفتند.

رضا زاده افزود: رقابتهای المپیک میلیمتری و بسیار حساس است و وزنه برداران شرکت کننده در وزنهای مختلف باید تمرکز زیادی بر روی کار خود داشته باشند تا بتوانند بر جو موجود غلبه کرده و بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند.

وی گفت: محمد پور ۱۹ سال بیشتر ندارد و میانگین سنی وزنه برداران تیم ملی ما هم ۲۲ سال می باشد. ما برای این گروه جوان و قدرتمند برنامه ریزی خاصی داریم که آنها را برای موفقیت در سطوح مختلف آماده کنیم.

سعید محمدپور که در حرکت یک‌ ضرب وزنه‌ ۱۸۳ کیلوگرمی را بالای سر برده بود، در دو ضرب نیز موفق به مهار وزنه ۲۱۹ کیلوگرمی شد و در مجموع با ۴۰۲ کیلوگرم، به عنوان پنجم این دوره از رقابت ها بسنده کرد. در این دسته وزنه برداران قزاقستان، روسیه و مولداوی به ترتیب اول تا سوم شدند.

اروپام**۱۶۴۷ **۳۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۱۳۴۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.