رضا صادقی برای دخترش «تیارا» خواند/ گزارش تصویری موسیقی

به گزارش گروه موسیقی ممتازنیوز:

کنسرت رضا صادقی (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

کنسرت رضا صادقی (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

رضا صادقی و گروه مشکی‌پوشانش در اولین شب جشنواره موسیقی فجر یعنی ۲۴ بهمن ماه در برج میلاد روی صحنه رفتند.

این اجرا که اولین اجرای پاپ بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر بود با استقبال زیادی روبرو شد به طوریکه چندین و چند دقیقه قبل از اجرا کل سالن اصلی برج میلاد پر شده بود.

رضا صادقی که همراه با گروه خود به رهبری پویا نیک پور به صحنه آمد، آهنگ «داشتم فراموشت می‌کردم» را خواند و سپس آهنگ بخند را به تماشاگرانش تقدیم کرد.

وی در این بخش کنسرت خود گفت: لحظه‌ای که هر هنرمندی در کنار مخاطبانش قرار می‌گیرد برایش از همه چیز مهم‌تر است و باید کاری کند که هم برای خود و هم برای تماشاگرانش لحظاتی را خلق کند که به یادگار از وی بماند.

صادقی سپس آهنگ «بانوی من» را خواند آن را به تمام زنان سرزمینمان ایران و به دختر تازه متولد شده اش با نام تیارا تقدیم کرد.

وی با ذکر نام هنرمندان درگذشته‌ای چون «ناصر عبدالهی»، «بابک بیات» و «خسرو شکیبایی» یاد شهدا، جانبازان و ایثارگرانی را که با اهدای جان خود باعث شده‌اند که امروز امنیت در کشور برپا باشد، گرامی داشت.

در ادامه صادقی آهنگ قدیمی و پرطرفدار خود یعنی «مشکی رنگ عشقه» را با همخوانی هوادارانش اجرا کرد. «حواسم بهت بود»، «بغض ترانه»، آهنگ بندری «ولی نبو»، «کفش آهنی»، «عاشقتم»، «نترس» و «ادعا» دیگر قطعاتی بودند که در این کنسرت توسط رضا صادقی اجرا شدند.

امیر شهابی، دارا دارابی، فاضل پیش، مرتضی کریمی، علی شهبازی، میلاد عالمیان، ناصر رحیمی علیرضا میرآقا، حسین شریفی، آرش مقدم و رضا آذرنژاد به ترتیب با نواختن کیبورد، گیتار بیس، گیتار کلاسیک، عود، گیتار الکتریک، ویولن، پرکاشن، ترومپت، ترومبون، ترومپت و درامز در این اجرا صادقی را همراهی کردند.

بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر به دبیری حسن ریاحی تا چهارم اسفند برگزار می‌شود.

در ادامه عکسهای موسیقی (امیر آبشناسان) از این کنسرت را دنبال کنید.

منبع: موسیقی Musiceiranian.ir


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.