رضا عطاران: حق زیادی از عوامل فیلم «خوابم می‌آد» در جشنواره فیلم فجر نادیده گرفته شد

مراسم تقدیر از رضا عطاران کارگردان فیلم سینمایی «خوابم می‌آد» و سایر عوامل این فیلم و سایر عوامل این فیلم عصر روز سه شنبه در سینما آفریقا برگزار شد.

به گزارش ایلنا، منیژه حکمت با تشکر از حمایت مردم از این فیلم گفت: باید از مردم تشکر کرد زیرا در زمانی که سینما رو به مرگ بود؛ مردم به سینما آمدند و با دیدن این فیلم سینما را نجات دادند.

رضا کیانیان نیز گفت: امروز روز تولد سینمایی رضا عطاران است و از اولین فیلم وی به خوبی استقبال شده و امیدوارم فیلم‌های بعدی‌اش نیز این گونه باشد و من وی را به خوبی می‌شناسم.

اشکان خطیبی نیز گفت: من زمانی که فیلم «ورود آقایان ممنوع» را دیدم گفتم سینمای کمدی ایران به بعد و قبل از این فیلم تقسیم می‌شود اما بعد از دیدن فیلم «خوابم می‌آد» تصور می‌کنم که انگار سینمای طنز قبل از این فیلم وجود نداشته است.

رضا عطاران کارگردان فیلم نیز با تشکر از مردم گفت: از عوامل فیلم تشکر می‌کنم زیرا حق زیادی از آن‌ها در جشنواره فیلم فجر نادیده گرفته شد. از مخالفان فیلم نیز تشکر می‌کنم زیرا مخالفت آن‌ها باعث می‌شود تا مردم تشویق شوند و فیلم را ببینند.

وی ادامه داد: دوستان از این فیلم تعریف‌های زیادی کردند که من نشنیده می‌گیرم و امیدوارم لیاقت آن را داشته باشم تا به بعضی از این تعریف‌ها برسم.

مریلا زارعی نیز گفت: خوشحالم که در این زمانه هنرمندان سهمی از زندگی مردم هستند و ما از این امر انگیزه می‌گیریم و کارمان را ادامه می‌دهیم این سومین تجربه من با عطاران بود و من بسیاری مسائل را آموختم.

ناصر گیتی جاه نیز بعد از دریافت هدیه خود گفت: خوشحالم عطاران من را انتخاب کرد و با این کار نقش من در سینما ماندگار شد.

مجید صالحی نیز گفت: عطاران بالفطره هنرمند و شایسته تقدیر است.

در این مراسم؛ کیک فیلم خوابم می‌آد با حضور رضا عطاران بریده شد و در میان حضار توزیع شد.
 


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.