رعایت اخلاق‌سیاسی از سوی کاندیداها ضامن سلامت انتخابات است

۲۶فروردین۱۳،

“عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: کاندیداها باید در نشست‌ها و تبلیغات انتخاباتی خود منافع مردم و نظام را در نظر بگیرند و برای پیشبرد اهداف خود از تخریب دیگران بپرهیزند.

“سامان نیازی”در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، با اشاره به لزوم رعایت اخلاق سیاسی از سوی کاندیداهای انتخاباتی اظهار داشت: اخلاق‌ از ارکان اصلی یک جامعه مدنی است و کسی که مدعی پذیرش بالاترین پست اجرایی کشور است،‌ باید از ابتدایی‌ترین ارکان یک جامعه، یعنی اخلاق‌مداری برخوردار باشد.
 
وی تبعیت از ولی‌فقیه را یکی دیگر از شاخصه‌های نامزدهای انتخاباتی عنوان کرد و گفت: ولایت مهم‌ترین رکن نظام جمهوری اسلامی است که نامزدهای انتخاباتی باید نسبت به آن التزام عملی داشته باشند. 

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور همچنین با اشاره به تاثیرات دانشگاه در تحولات سیاسی و اجتماعی کشور بیان داشت: بازتاب افکار دانشگاهیان و الگوپذیری مردم از دانشجویان، قطعا تاثیر بسیاری در خلق حماسه سیاسی در انتخابات پیش‌رو دارد.

 

نیازی، اخلاق‌مداری را لازمه برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه دانست و خاطرنشان کرد: کاندیداها باید در نشست‌ها و تبلیغات انتخاباتی خود منافع مردم و نظام را در نظر بگیرند و برای پیشبرد اهداف خود از تخریب دیگران بپرهیزند و از ایجاد فضای تشنج و بدبینی در کشور بپرهیزند تا به امید خداوند، شاهد یک حماسه سیاسی در خردادماه امسال باشیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.