رعدی: ۹۹ درصد به جمع ۴ تیم می‌رسیم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

     علی رعدی در خصوص پیروزی دو بر یک تیم ملی فوتسال ایران برابر مراکش عنوان کرد: اینکه اکثر وقت بازی توپ در اختیار ایران بود، نشان می‌داد که ما سوار بازی بودیم اما دو عامل وجود داشت که نتوانستیم برابر مراکش به گل‌های زیادی دست یابیم.

وی ادامه داد: اولین سبب خستگی ناشی از بازی سنگین برابر اسپانیا بود. دومین مورد نیز غروری بود که به سبب تساوی برابر اسپانیا به دست آمده بود و بازیکنان تمرکز لازم را نداشتند.

به گزارش تفسیری فارس، مدرس کنفدراسیون فوتسال آسیا با اشاره به اینکه جای نگرانی وجود ندارد خاطرنشان کرد: این نتایج طبیعی است، هیچ نگرانی‌ای وجود ندارد. اعتقاد قلبی من این است که ۹۹ درصد جزء ۴ تیم خواهیم بود. از روز اول هم گفته‌ام ایران در این دوره از مسابقات به مقام سومی دست می‌یابد. باید از لحاظ روانی روی بازیکنان کار کرد تا شرایط مناسبی را کسب نمایند.

وی افزود: مطمئن باشید مراکش تا ۴۸ ساعت آینده نمی‌تواند ریکاوری کند. آنها فشار زیادی متحمل شدند. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که اگر دو عامل خستگی و غرور در تیم وجود نداشت، ‌می‌توانستیم به گل‌های زیادی برسیم.

کارشناس فوتسال درباره دیدار برابر پاناما و اینکه این تیم نیز همچون مراکش ناشناخته است، آیا ممکن است ایران برابر پاناما با دردسر روبرو شود،‌ یادآور شد:‌ پاناما برابر ایران برای پیروزی به میدان می‌آید و انتحاری بازی خواهد کرد. این موضوع به نفع ایران است اما مراکش نمی‌خواست پیروز شود، فقط آمده بود گل‌های زیادی دریافت نکند.

وی ادامه داد: مراکش سیستم دفاعی خود را همانطور که ما حمله می‌کردیم، می‌چید و این یک نقص بود. اگر آنها ۱-۲-۱ دفاع می‌کردند ما هم ۱-۲-۱ حمله می‌کردیم. البته این موضوع در نیمه دوم بهتر شد و مرتبا تغییر سیستم می‌دادیم که همین سبب شده بود در ۱۰ دقیقه پایانی حتی مراکش توان راه رفتن هم نداشته باشد.

رعدی عنوان کرد: تیم باطراوتی در این دوره از مسابقات حضور دارد. نباید مغرضانه نگاه کنیم. برخی اشخاص پیش از حضور تیم در جام جهانی صحبت‌هایی را مطرح می‌کردند مبنی بر اینکه اشخاص دروغگو می باشند و دو روز مانده به مسابقات مطالب دیگری عنوان کردند مبنی بر اینکه این تیم می‌تواند قهرمان شود. باید منافع شخصی را کنار بگذاریم. به هر حال روزی شمس، روزی صانعی و روزی دیگران سرمربی تیم ملی خواهند بود. نباید منافع شخصی را در کار دخیل کنیم. به عنوان یک ایرانی افتخار می‌کنم که برابر مراکش با این نتیجه به پیروزی رسیدیم. تیم با طراوتی داریم و امید به موفقیت آن وجود دارد.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.