رغد صدام ناآرامی‌های کنونی عراق را “هدیه‌ای گرانقدر” خواند!

۰۹ام بهمن ،

bavabatol ahram-1.jpg

دختر صدام رخدادهای کنونی عراق را “هدیه‌ای گرانقدر” خوانده و مردم عراق را به اعتراضات بیشتر تحریک کرد!

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی اینترنتی بوابه الاهرام، هیثم هرش، وکیل مدافع رغد صدام، دختر صدام بر درست بودن بیانیه موکلش که در شبکه اجتماعی “فیس بوک” انتشار یافته و در آن حمایت از اعتراضات اخیر را خواستار شده است، تایید کرد.

رغد صدام در این بیانیه با تاکید بر اینکه آنچه اکنون در عراق رخ می‌دهد، مبارزه میان خیر و شر است، اعلام کرد: عراق برای ما و برای فرزندان ماست. ما فرزندان عراق هستیم.

وی از همگان خواست تا در مقابل “نیروهای ظلم، استبداد و بدی” در جبهه‌ای مستحکم بایستند.

رغد صدام گفت: می‌دانید که صدای حق در عراق بلند شده است من به کسانی که ندای حق، آزادی و عدالت را سر می‌دهند بشارت می‌دهم.

وی در ادامه افزود: ای عراقی‌های شریف! ای کسانی که خواهان حق، آزادی و عدالت میباشید خوشا به حالتان، ای قهرمانان فلوجه، رمادی، نینوا، الانبار، صلاح الدین، موصل، بغداد و تمام عراق، سلام بر شما، شما فرزندان قانونی عراق میباشید که از اسارت و خواری ابا دارید، مصیبت‌های زمان بر سر شما آوار شده است و دشمنان گرد شما آمده و دوستانتان متفرق شدند اما شما فرزندان کشور استواری میباشید و این مساله حقیقتی است که معاهده‌ها آن را محو نخواهد ساخت.

رغد صدام تصریح کرد: ای عراق، این‌ها فرزندان تو می باشند که عهد بسته‌اند تا موانع را بشکنند و قدم در جا پای صدام بگذارند که همواره می‌خواست مردم عراق شجاع، قوی و پیروز در مقابل سرکشی و خواری بایستند.

وی تاکید کرد: استبدادگری غیرقانونی است و حکومت ظالمان مشروعیتی ندارد.

از زمان حمله آمریکا به عراق در سال ۲۰۰۳ رغد صدام با پنج فرزندش در امان، پایتخت اردن زندگی می‌کند.

وی کمی بعد از اجرای حکم اعدام صدام، در تظاهراتی مردمی برای سوگواری پدرش مشارکت کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.