رفع مشکل همزمانی آزمون‌های ارشد آزاد و علوم پزشکی/ تغییر زمان آزمون پزشکی آزاد

۱۸اردیبهشت،

رفع مشکل همزمانی آزمون‌های ارشد آزاد و علوم پزشکی/ تغییر زمان آزمون پزشکی آزاد

رفع مشکل همزمانی آزمون‌های ارشد آزاد و علوم پزشکی/ تغییر زمان آزمون پزشکی آزاد

 مرکز آزمون دانشگاه آزاد در پاسخ به بعضی کامنت‌های خبرها ایسنا مبنی بر همزمانی برگزاری آزمون‌های کارشناسی ارشد دانشگاه‌های آزاد و علوم پزشکی، اعلام کرد: تدابیر لازم برای رفع مشکل تداخل زمان برگزاری این دو آزمون انجام شد و بر اساس آن آزمون رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد به ۱۱ خرداد موکول شد.

به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، مرکز آزمون دانشگاه آزاد با توجه به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در طی روزهای ۹ الی ۱۱ خرداد ماه، اعلام کرد: از آنجایی که آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی طی روزهای ۹ و ۱۰ خرداد ماه برگزار می‌شود، برای عدم تداخل رشته‌های گروه علوم پزشکی این دو آزمون برنامه‌ریزی لازم انجام شد.

بر این اساس مقرر شده است که آزمون‌ کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد برای گروه علوم پزشکی شامل رشته‌های مدیریت و خدمات بهداشتی درمانی، پرستاری، سم‌شناسی، نظارت بر امور دارویی و رشته‌های علوم پایه در روز شنبه ۱۱ خرداد ماه برگزار شود.

این درحالیست که آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت در طی روزهای ۹ و ۱۰ خرداد ماه برگزار می‌شود، بنابراین داوطلبان نگرانی نسبت به این موضوع نداشته باشند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی: عوامل آزمون کارشناسی ارشد در قرنطینه می باشند

همچنین در این باره دکتر غلامرضا حسن‌زاده رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی، گفت: امکان تغییر زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی از سوی وزارت بهداشت امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی از سال قبل مشخص و اعلام شده است و هم اکنون دست‌اندرکاران این آزمون در قرنطینه به سر می‌برند، اظهار کرد: تغییر زمان این آزمون با توجه به تعداد بسیار داوطلبان برای وزارت بهداشت غیر ممکن است.

/۱۱۱/


اخبار راسخون / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. جچججچ:

    انفورماتیک پزشکی و کامپیوتر تداخل داره !!هردو صبح جمعه!!!تو یک ساعت!!!!!!!!!!!!
    ممنون بابت رفع مشکل
    این چه طرز برنامه ریزیه؟
    ما دستمون به کجا بنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟خداااااااااا

  2. سس:

    کجا رفع شده؟
    کامپیوتر که ساعتشم یکیه :((((((

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.