رقابت ۱۵۰ کودک زیر ۱۰ سال در «مشاعره‌» تلویزیون

رقابت ۱۵۰ کودک زیر ۱۰ سال در «مشاعره‌» تلویزیون

اسماعیل آذر خبر داد:

رقابت ۱۵۰ کودک زیر ۱۰ سال در «مشاعره‌» تلویزیون

اسماعیل آذر از برگزاری یک مشاعره‌ی تلویزیونی بین ۱۵۰ کودک زیر ۱۰ سال خبر داد و گفت: این مشاعره یک ماه دیگر کلید می‌خورد.

منبع : خبرگزاری ایسنا

تاریخ : سه شنبه ۱۴ شهریور ساعت ۱۰:۳۸

کارشناس ـ مجری برنامه‌‌ی مشاعره‌ تلویزیون درباره‌ی برگزاری مشاعره ۱۵۰ کودک توضیح داد: در این مشاعره بچه‌های پنج تا ۹ سال برای رقابت دعوت می‌شوند و تاکنون ۲۰۰ نفر برای شرکت در این مشاعره ثبت‌نام کرده‌اند که پس از امتحان و مصاحبه و جلسه آموزشی که برای آنها دایر می‌شود، انتخاب می‌شوند.
وی افزود: در این مشاعره در نظر داریم از شخصیت‌های تراز اول کشور در حوزه‌ی روانشناسی و جامعه‌شناسی کودکان بهره بگیریم تا والدین بچه‌ها در سراسر کشور به اهمیت یادگیری فرزندانشان در سنین خردسالی پی ببرند.
آذر در ادامه خاطرنشان کرد: کسانی که مشتاق هستند در این مشاعره شرکت کنند، مشخصات خود را به شماره پیامک ۳۰۰۰۰۷۴ ارسال کنند.
دکتر آذر در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود درباره‌ی مشاعره قزوین که اکنون از شبکه آموزش به روی آنتن می‌رود، توضیح داد: نهم شهریور ماه در قزوین جشنواره‌ای تحت عنوان «روز قزوین» برگزار می شود که در این روز حکومت شیعه‌ی صفویه به این شهر منتقل شده است. به همین جهت مشاعره‌ای که برگزار می‌شود مربوط به جشنواره‌ی قزوین است که از شبکه هفت پخش می‌شود.

کد خبر: ۴۵۶۹۲

Share/Save/Bookmark


هنر نیوز – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.