رقم قرارداد پرسپولیس با مهاجم خارجی جدیدش مشخص شد

رقم قرارداد بازیکنان خارجی همواره برای اهالی فوتبال و رسانه‌ها جای سؤال بوده است.

رقم قرارداد پرسپولیس با مهاجم خارجی جدیدش مشخص شد

به گزارش ممتاز نیوز، در آخرین دقایق فصل نقل‌وانتقالات نیم‌فصل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با قراردادی یک و نیم ساله لئاندرو پریرای برزیلی را به خدمت گرفته است.

این بازیکن ۳۱ ساله که به‌عنوان جانشین یورگن لوکادیا به پرسپولیس پیوسته است در کارنامه‌اش سابقه بازی در تیم‌هایی چون گامبا اوزاکا و سانفرس هیروشیما ژاپن، پالمیراس برزیل و کلوب بروژ بلژیک دیده می‌شود.

پس از جدایی یورگن لوکادیا از جمع سرخپوشان، یحیی گل‌محمدی با بحرانی جدی در خط حمله تیم خود مواجه شده بود و به همین دلیل، با آغاز پنجره نقل و انتقالات زمستانی، باشگاه پرسپولیس اقدام به جذب لئاندرو پریرا، مهاجم سابق گامبا اوساکا ژاپن کرد.

پریرا که سابقه قهرمانی با پالمیراس برزیل و کلوب بروژ بلژیک را نیز در کارنامه خود دارد، در شرایطی با قرارداد یک سال و نیمه به جمع سرخپوشان اضافه شده که در دو فصل حضورش در گامبا اوساکا، هفت گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

در همین راستا شنیده شده است باشگاه پرسپولیس برای نیم فصل دوم لیگ بیست و دوم بر سر مبلغ ۳۰۰ هزار دلار با مهاجم برزیلی جدید خود به توافق رسیده است. رقم قرارداد او برای فصل آینده نیز ۶۰۰ هزار دلار خواهد بود که با یک حساب سرانگشتی می‌توان دریافت که مجموع قرارداد لئاندرو پریرا با باشگاه پرسپولیس ۹۰۰ هزار دلار برای قراردادی یک فصل و نیمه است. منبعی که از باشگاه پرسپولیس این خبر را در اختیارمان گذاشت به درستی معتقد بود این مبلغ در فوتبال ایران برای بازیکنان هزینه می‌شود.

مهاجمان داخلی نیز در لیگ برتر حدود همین مبلغ قرارداد می‌بندند و در یک فصل به اندازه انگشتان دو دست هم نمی‌توانند گل بزنند! البته باید منتظر ماند و دید مهاجم مورد نظر و برزیلی یحیی گل محمدی در نیم فصل دوم چه آماری به جای می‌گذارد. آیا مهاجم گلزن و ششدانگی است یا اینکه …؟

به هر حال به قول جمشید شاه محمدی مهاجم اسبق پرسپولیس، هواداران این تیم در سال‌های اخیر خاطرات چندان خوشی از خرید مهاجمان برزیلی ندارند اما امیدوارند لئاندرو پریرا مشابه بقیه هموطنان خود نباشد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.