رقیب محسن رضایی از زبان خودش/ گرانی‌ها را در ۶ ماه مهار می‌کنم

محسن رضایی ظهر در نشست خبری در تبریز از به  بیان برنامه‌های خود در سه حوزه سیاست خارجی، اقتصاد و فرهنگ پرداخت و گفت: طرحی آماده شده که با توجه به روند طی شده در مذاکرات هسته‌ای اگر سکان دولت را در دست بگیرم آن را به مرحله اجرا در می‌آورم و آن قرار دادن آمریکا بر سر دو راهی است.

رضایی با بیان اینکه آمریکایی‌ها هیچ‌گاه تن به یک مذاکره جدی نمی‌دهند ابراز داشت: بر اساس این طرح آمریکا راهی جز اعتراف به بهانه‌جویی در مورد مسئله هسته‌ای و یا مسیر مذاکره جدی با ایران ندارد و راه و مسیر سوم برای آنها بسته است.

وی با اشاره به اینکه بر این اساس آمریکا دیگر نمی‌تواند زمان را تلف کرده و به بازی گذشته خود ادامه دهد افزود: آمریکا یا به فریبکاری خود اذعان می‌‌کند که در این صورت چهره واقعی‌اش برای دنیا برملا شده و یا وارد مذاکره جدی با جمهوری اسلامی شده که در این صورت می‌توانیم در یک آرامش از منافع و حقوق مسلم خود دفاع کنیم.

وی افزود: کشور ما هرگز با فشارهای اقتصادی از پا در نمی‌آید اما این توانایی را داریم که در راه رفع این فشارها قوی‌تر از مقابله با حمله نظامی دشمن در زمان جنگ عمل کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  تاکید کرد: دشمنان به دنبال این هستند که شرایط سخت اقتصادی کنونی را طولانی‌تر از پیش کنند تا ملت ایران از ایستادگی خسته شوند و بتوانند کاری را که در زمان جنگ نتوانستند محقق کنند از طریق کودتای اقتصادی انجام دهند.

رقیب من فقر، بیکاری و گرانی است
رضایی  ادامه درباره رقیب اصلی خودش در انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: من همچنان معتقدم رقیب من در این عرصه فقر، بیکاری و گرانی است.

وی  اجرای طرح  یارانه سبز خبر داد و افزود: این یارانه ویژه کشاورزان و به منظور رونق کسب و کار و صنعت بخش کشاورزی است.

رضایی ادامه داد: از اهداف یارانه سبز مکانیزه کردن کشاورزی، اصلاح بذر و خاک، بیمه کردن محصولات زراعی و کشاورزی و قدرت بخشیدن به صنایع تولیدی برای افزایش درآمد زارعان است.

کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: به منظور رفع مشکلات اقتصادی به خصوص کاهش آمار بیکاری، در دولت یازدهم در هر شهرستان و استانی کلینیک کارآفرینی ایجاد می شود تا با رونق کسب و کار خانگی، مشکلات شهروندان در این حوزه نیز برطرف شود.

وی افزود: شهرهای با ۵۰ هزار جمعیت یک کلینگ‌های کارآفرینی ایجادمی‌شود، افزود: بر اساس یک برنامه کارشناسی شده به عرصه انتخابات ورود پیدا کرده‌ام چرا که اعتقاد دارم باید کاری کنیم که فشار روی دوش مردم کم و اجازه ندهیم مردم بیشتر از این اذیت شوند.

رضایی همچنین تخریب کاندیداهای تمکین کننده به قانون را به مصلحت کشور ندانست و گفت: افرادی که بعد از اعلام اسامی کاندیدای ریاست جمهوری عدم احراز گرفته و صلاحیت آنها تایید نشده اما به  قانون احترام گذاشتند باید مورد توجه مسئولان کشوری قرار گرفته و باید به آنان  احترام گذاشت.

نوشته رقیب محسن رضایی از زبان خودش/ گرانی‌ها را در ۶ ماه مهار می‌کنم اولین بار در ممتازنیوز، پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی News,Sport پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.