رکوردهای داغی که سرمای زمستان را از یاد برد

۸فروردین ۱۳،

فدراسیون پرکار اسکی در سال ۹۱ مسابقات داخلی و برون مرزی زیادی را تجربه کرده است مسابقاتی که البته افتخار آفرینی های زیادی هم در کارنامه این فدراسیون به ثبت رسانده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران فدراسیون اسکی کشورمان در سال تقویم بسیار پرکاری داشت تقویمی از اردوها، مسابقات داخلی و مسابقات برون مرزی و برنامه های آموزشی پیچیده که البته اسکی بازان با تلاش و تمرینات بی وقفه و برنامه ریزی های این فدراسیون سرافراز از آن برآمدند.

از همان اولین روزهای سال فعالیت های اسکی کشور آغاز شد و تا روزهای پایانی سال نیز به صورت بی وقفه ادامه داشت.

* اردوها و مسابقات داخلی

فدراسیون اسکی کشور تصمیم گرفت تا مسابقات داخلی پیچیده ای در داخل کشور در برنامه کاری خود داشته باشد از ۶ فروردین تا ۲۰ اردوی تدارکاتی و تمرینات اسکی تیم ملی آلپاین آقایان در رده سنی نوجوانان و جوانان در شمشک و دیزین برگزار شد مسابقات اسکی صحرا نوردی و آلپاین و اسنوبرد گرایمداشت روز جمهوری اسلامی ایران- لیگ بین المللی آلپاین شهدای آسارا- لیگ شهرنشینان آلپاین، اردو تدارکاتی اسکی چمن، مسابقات لیگ بین المللی چمن- مسابقات جام جهانی اسکی چمن از جمله فعالیت های بعدی فدراسیون بود.

از اول مرداد تا اول شهریور اردوی تدارکاتی تیم ملی اسکی آلپاین در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد. همزمان اردو تدارکاتی تیم ملی اسکی صحرا نوردی و اسنو برد در شمشک- دیزین برگزار شد.
سرانجام در نیمه دوم دی ماه مساقات لیگ بین المللی اسکی صحرا نوردی آقایان و بانوان در دو رده جوانان و بزرگسالان با حضور ۳۰ نفر در شمشک برگزار شد.

در نیمه اول بهمن ماه میزبانی مسابقات بین المللی اسکی آلپاین آقایان و بانوان گرامیداشت دهه مبارک فجر در رده سنی جوانان و بزرگسالان با حضور ۷۰ نفر در شمشک برگزار شد.

در پی این رقابت ها میزبانی مسابقات بین المللی اسکی اسنوبرد آقایان و بانوان گرامیداشت دهه مبارک فجر در رده سنی جوانان و بزرگسالان با حضور ۴۰ نفر در دیزین برگزار شد.

مسابقات لیگ بین المللی اسکی آلپاین در رده جوانان بزرگسالان و در دو بخش بانوان و آقایان با حضور ۷۰ نفر در شمشک در بندسر برگزار شد.

در نیمه دوم بهمن ماه میزبانی مسابقات بین المللی اسکی صحرا نوردی آقایان و بانوان گرامیداشت دهه فجر در شمشک برگزار شد.

رقابت های لیگ همین طور به صورت هفته ای در هر سه رشته ادامه داد. مسابقات لیگ بین المللی اسکی شهر نشینان آقایان در همدان با حضور ۵۰ اسکی باز برگزار شد.

مسابقات قهرمانی کشور آلپاین آقایان و بانوان نیز از دیگر برنامه های فدراسیون بود. همین مسابقات در رشته های اسنوبرد و صحرا نوردی و در بخش شهر نشینان و مسابقات آزاد پیشکسوتان آلپاین برگزار شد.

سپس در پست های دیزین و شمشک مسابقات آزاد مربیان کشور آلپاین مسابقات گرامیداشت ناصر کلهر، مسابقات اتباع خارجی مقیم مرکز برگزار شد.

مسابقات فری استایل اسنوبرد و رول اسکی نیز از جمله دیگر برنامه های فدراسیون اسکی بود./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.