رکورد شکنی علمی در بیمه توسعه

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 رکورد شکنی علمی در بیمه توسعه

رکورد شکنی علمی در بیمه توسعه

ممتازنیوز: شرکت بیمه توسعه در بیستمین همایش ملی و ششمین همایش بین المللی بیمه و توسعه موفق به پذیرفته شدن بیش ترین تعداد مقالات برگزیده در این همایش شد.

به گزارش ممتازنیوز، پس از انجام داوری ها در خصوص مقالات علمی پذیرفته شده در نمایشگاه بیستم، شرکت بیمه توسعه توانست با ارائه یک مقاله در بخش اصلی و ۳مقاله دیگر برای پوستر همایش، .بیش ترین تعداد مقالات برگزیده را در میان شرکت های بیمه ای به دست آورد.
بر اساس این گزارش، مقاله مشترک دکتر پدرام خلیل زاده و دکتر بهرام عبادا… زاده با عنوان “دو رویکرد نظارتی در صنعت بیمه؛ رهیافتی مقایسه ای” و نیز مقاله مشترک دکتر احمد یزدان پناه و دکتر پدرام خلیل زاده با عنوان ” نظارت مبتنی بر ریسک در صنعت بیمه با یک چارچوب مفهومی” جزو مقالات برتر در این دوره بود ضمن آن که مقاله دکتر آتوسا آقازاده با عنوان “ابزارهای نظارت خطر محور بر شرکت های بیمه” و نیز مقاله مریم ابوالقاسم جوشقانی با عنوان “نظام لایه بندی بر پایه توانگری مالی در شرکت های بیمه” نیز جزو مقالات برتر در این همایش برگزیده شده است.
این گزارش می افزاید: مسوولان بیمه مرکزی، مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکت های بیمه، کارشناسان، صاحتنظران و دانشجویان و خبرنگاران در این همایش حضور گسترده ای دارند ضمن آن که جان مانکوویچ معاون دبیرکل انجمن ژنو و استاد مدیریت مالی دانشگاه تکنولوژی ورشو نیز جهت سخنرانی در همایش بیمه و توسعه حضور دارد.
ششمین همایش بیمه و توسعه در حالی برگزار می شود که برخی رسانه های خارجی شامل خبرگزاری ها، شبکه تلویزیونی و برخی روزنامه‌ها با هماهنگی اداره کل مطبوعات خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تمایل خود را برای حضور در این همایش بین المللی اعلام کرده اند.
یادآور می شود ششمین همایش بین المللی و بیستمین همایش ملی بیمه و توسعه روز ۱۳آذر ماه در محل همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.