رندرهایی از فورد موستانگ ۲۰۲۴

اردیبهشت ۱۴۰۳

با فورد موستانگ قدیمی خداحافظی کنید و یک سلام ویژه به آینده بگویید،به موستانگ ۲۰۲۴!مدل ۲۰۲۴ موستانگ دارای ظاهری کاملاً متفاوت و تکنولوژی‌های تازه می‌باشد.

2015 Ford Mustang Rendering

۲۰۲۴ Ford Mustang Rendering

همان طور که ذکر شد،طراحی مدل آینده موستانگ کاملاً متحول خواهد بود اما با حفظ اصالت خود،طراحی که پایه و اساس آن نسل پنجم یعنی مدل ۲۰۰۴ موستانگ می‌باشد. موستانگ تازه دارای ظاهری فوق‌العاده خشن خواهد بود و در طراحی آن از مدل Evos کانسپت الهام گرفته شده است،در رندرهایی که توسط Mustang6G طراحی شده است این موضوع کاملا روشن است.

موستانگ یک محصول جهانی،فورد می‌گوید مدل آینده موستانگ جهانی خواهد شد و در آمریکا،اروپا و آسیا فروش بسیار خوبی خواهد کرد.آنچه می‌توان گفت این است که مدل ۲۰۲۴ موستانگ از یک موتور ۲٫۳ لیتری اکوبوست چهار سیلندر استفاده خواهد کرد و به صورت استاندارد دیفرانسیل عقب خواهد بود.البته دوستداران این خودرو شاید موتور ۲٫۳ لیتری ۴ سیلندر را برای این خودروی آمریکایی خوش آیند نبینند،اما فورد قول داده است موتور های V6 و V8 هم برای این خودرو موجود خواهد بود.

2015 Ford Mustang Rendering

۲۰۲۴ Ford Mustang Rendering

فورد موستانگ ۲۰۲۴ چند بار به نمایش در خواهد آمد،اولین بار در نمایشگاه دیترویت و دومین بار در نمایشگاه نیویورک.این خودرو نیمه دوم سال ۲۰۲۴ پا به خط تولید خواهد گذاشت.

۲۴

تیر


سید علیرضا سیادتی، مترجم خبرها و اتفاقهای خودرو در پایگاه اینترنتی پدال


مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.