رهبری که از ۷ سالگی مرسدس می راند! +عکس

۳۱فروردین۱۳،

رهبر جوان کره شمالی که ۳۰ سال دارد، با وجود لفاظی‌هایش و مخالفت‌هایش با غرب طرفدار گروه موسیقی بیتلز و بازیگر هالیوودی، ژان کلود ون دام است و سعی می‌کند تا شبیه او باشد.

 کنجی فوجیموتو که به مدت ۱۳ سال سرآشپز شخصی کیم جونگ اون، رهبر فقید کره شمالی بود در کتابی به زوایای زندگی کیم جونگ اون، رهبر جوان کره شمالی پرداخته است. این سرآشپز که در سال ۱۹۸۸ میلادی از سوی رهبر فقید کره شمالی برای پختن غذاهای ژاپنی از جمله سوشی به خدمت گرفته شد، به مدت بیش از دو دهه است رهبر جوان این کشور را می‌شناسد. وی در سال ۲۰۰۱ میلادی به بهانه یافتن نوع نادری از ماهی‌ها و آبزیان دریایی از کره شمالی به ژاپن گریخت، از آن زمان تاکنون یکسری کتاب در خصوص رژیم پیونگ یانگ نوشته است.

این سرآشپز به روزنامه سان – چاپ انگلیس – گفت: اگرچه کیم جونگ اون به لفاظی‌های تهدیدآمیز علیه غرب می‌پردازد، اما از روش و شیوه غربی در زندگی استفاده می‌کند. سیگارهایی که او انتخاب می‌کند از بهترین مارک می باشند. وی همچنین از فیلم‌های مهم و در حال اکران هالیوود لذت می‌برد و گروه موسیقی بیتلز را بسیار دوست دارد و طرفدار این گروه است. یکی از بازیگرانی که بر وی تاثیر بسیاری گذاشت، ژان کلود ون دام بلژیکی است. به طوری که سبب شد تا برای آنکه بیشتر شبیه وی شود از مکمل‌های پروتین و وسایل ورزشی استفاده کند. عکسی از گروه بیتلز.

این سرآشپز ژاپنی در ادامه گفت: رهبر جوان کره شمالی زمانی که کودکی بیش نبود، یاد گرفت که با مرسدس بنز رانندگی کند و در اطراف کاخ ریاست جمهوری به گردش بپردازد. او در سن هفت سالگی به صورت عالی رانندگی می‌کرد. اطرافیان پدرش برای او یک صندلی ویژه تعبیه کرده بودند تا بتواند به راحتی رانندگی کند و پاهایش به پدال‌ها برسد. این سرآشپز که از نام مستعار استفاده می‌کند پیشتر گفته بود که کیم جونگ ایل که در سال ۲۰۱۱ میلادی درگذشت از خوردن ماهی‌هایی لذت می‌برد که به صورت تازه صید شده و کشته شده باشند. ژان کلود ون دام، مجله دیلی میل برای توضیح بهتر شخصیت رهبر جوان کره شمالی از این عکسها استفاده کرده است.

این مرد در پی نشان دادن یک فیلم در مورد برنامه آشپزی ژاپنی و به بهانه یافتن آبزیان و ماهی‌های تازه نهایتا موفق شد تا کیم جونگ ایل را متقاعد کند به وی اجازه خروج از کره شمالی و رفتن به ژاپن را بدهد. البته این سرآشپز سال قبل به کره شمالی بازگشت و با استقبال گرم رهبر جوان این کشور مواجه شد. وی گفته که اوضاع کره شمالی از زمانی که از این کشور گریخت، بهتر شده است.

منبع:خبرآنلاین

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.