رهبر معظم انقلاب با سخنان خود بر مذاکره و سازش با آمریکا خط بطلان کشیدند

۱۹ام بهمن ،

343-4.jpg

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنان دیروز خود خط بطلانی بر مذاکره و سازش با آمریکا کشیدند و نشان دادند که ریشه‌های عمیق ولایت در این سرزمین محکم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، سردار حسین سلامی پیش از ظهر امروز جمعه۲۰ بهمن ماه جاری درمحل «رزمایش فجر انقلاب اسلامی» گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلاب آسمانی بود که توانست واقعیت های زمینی حیات ما را به طرز شگفت انگیزی تغییر دهد.

وی تصریح کرد: اگر تاریخ قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران را ورق بزنیم می‌بینیم که در اوراق آن فقر، گرسنگی،جهالت‌ها، وابستگی‌ها، بردگی‌ها، مبارزه با دین، شکنجه علمای اسلام، وابستگی به کشورهای غربی، سرسپردگی پادشاهان در برابر کشورها بیگانه ملاحظه می گردد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشغال ایران در جنگ جهانی دوم، کشف حجاب، قحطی و فقر را بخشی دیگر از اوراق تاریخ قبل از پیروزی انقلاب خواند.

سلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی توانست عزت مجدد به بلاد اسلامی بدهد و این یک معجزه فرهنگی، نظامی، اقتصادی بود.

وی به پیشرفت‌های چشم گیر ایران در زمینه نانو فناوری در سطح کشورهای پیشرفته اشاره کرد و گفت: امروز جمهوری اسلامی نیروگاه برق، پالایشگاه، هواپیما و خودرو می‌سازد و در ده‌ها صنعت دیگر به خودکفایی رسیده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پیشرفت های علمی کشور توسط متخصصان مومن و متدین اشاره کرد و افزود: امروز مقتدرتر از هر زمان دیگر به برکت رهبری معظم انقلاب با اطمینان، محکم و با آرامش گام برمی‌داریم.

سلامی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنان دیروز خود خط بطلانی بر مذاکره و سازش با آمریکا کشیدند نشان دادند که ریشه های عمیق ولایت در این سرزمین محکم است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبدیل شدن ایران به قدرت فناوری و هسته ای، پرواز موشک ها و ماهواره های نظامی و دفاعی به آسمان ، تولید تمام نیازهای کشور در داخل و رسیدن به خودکفایی را از پیشرفت های ایران در بعد از پیروزی انقلاب دانست.

سلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر در هیچ عرصه ای به کشورهای دیگر نیاز ندارد، افزود: جمهوری اسلامی ایران توانسته در زمینه ساخت و تولید بالگرد و خودروهای نظامی و دفای با پیشرفته ترین فناوری به خودکفایی برسد.

وی مردم خراسان جنوبی را انسان‌هایی دلاور، مؤمن، شجاع و سخت‌کوش و وفادار به انقلاب و نظام دانست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: مردم خراسان جنوبی مصمم‌اند تا از انقلاب با همه وجود دفاع کنند.

سلامی تصریح کرد: امروز شجره انقلاب ریشه در داخل امت های اسلامی ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه انقلاب مسیری روشن در این سرزمین هموار کرد افزود: تاریخ سرنوشت مردم را از قبل از پیروزی تا بعد از پیروزی انقلاب اگر ورق بزنیم ملاحظه خواهیم کرد که قبل از پیروزی انقلاب در تاریخ این کشور بسیار تاریکی و ظلمت بود و با پیروزی انقلاب اسلامی نور و روشنایی در کالبد نظام دمیده شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم مدافعان انقلاب شکوهمند اسلامی و پیروان ولی امر مسلمین جهان می باشند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.