“روابط عمومی” در کشور از ابتدا بیمار متولد شده است/ کار مدیران روابط عمومی تملق گویی مسئولین شده است

اردیبهشت ۱۴۰۳

در اجلاس مدیران روابط عمومی دانشگاه‌های علوم پزشکی عنوان شد

وزیر بهداشت گفت: روابط عمومی از ابتدا در کشور بیمار متولد شده و کار مدیران روابط عمومی تملق گویی مسئولین شده است.

 به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، دکتر قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت امروز ۲۵ آذر در اجلاس مدیران روابط عمومی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور گفت: روابط عمومی بخش عمده‌ای از کار ما در دولت و حوزه سلامت است در واقع روابط عمومی مهم‌ترین ابزاری است که در اختیار مدیران قرار دارد که البته باید این اشخاص هنرمند باشند، که البته همه شما عزیزان هنرمند میباشید اما میزان هنر شما کم است. 

 وی ادامه داد: احساس من این است که ما در این زمینه توانمند نیستیم چرا که بعضی از اشخاص برای رفع معیشت بدون هیچ علاقه و دانشی در سمت مدیر روابط عمومی قرار گرفته‌اند که طبعا هنری هم ندارند. 

 وی با بیان اینکه بیشتر کار مدیران روابط عمومی تملق گویی مسئولین خود است، عنوان کرد: بیشتر از اینکه به ماموریت محول شدهٔ خود بپردازند به تملق گویی می‌پردازند در حالی که باید این اشخاص بی‌پرده شکایات مردم را به سمع و نظر مسئولان برسانند تا مسئولین آنها را در سیاست گذاری‌های خود بگنجانند و به ضعف‌های موجود اعتراف کنند. 

 هاشمی با تاکید بر اینکه روابط عمومی از اول در کشور ما بیمار متولد شده است، تصریح کرد: مدیران روابط عمومی باید از دروغ و تملق پرهیز کنند و در جهت شعار انقلاب و دولت حرکت کنند در واقع رعایت اخلاق شرط اول است و امانت داری باید جزء اولویت‌های کاری قرار گیرد باید توجه داشته باشید که هر خبری را هر جایی عنوان نکنید چرا که ممکن است این کار سبب تشویش اذهان عمومی می‌شود. 

وی خاطر نشان کرد: ما باید همیشه فکر کنیم هر چه که به ما انتقاد می‌شود درست است و باید به دنبال اصلاح و بررسی آن برویم و صورت مسئله را پاک نکنیم و در دام خبرسازی نیفیتم. 

 هاشمی خاطر نشان کرد: رسانه مهم‌ترین ابزار در دست ما است، بنابراین باید از آن به درستی استفاده کنیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.