روایت‌ دادستان‌ کل‌ کشور از مجاهدت‌ خاموش‌ شهرداری‌ تهران

شفاف: دادستان کل کشور در بازدید از پروژه عظیم پل صدر و تونل نیایش خطاب به مهندسان وکارگران در این پروژه گفت: فعالیت شما در این پروژه مجاهدتی خاموش است که می تواند چشم انداز روشنی برای نظام باشد .

محسنی اژه ای با اشاره به اینکه ای کاش مردم می توانستند بیایند و فعالیت انجام شده در این پروژه را در مراحل مختلف ببینند گفت: وقتی چنین امکانی برای مردم نیست باید رسانه ها اطلاع رسانی بکنند تا مردم و دانشجویان و جوانان بدانند و با این مجاهدت آشنا شوند.

وی خطاب به رسانه ها گفت: باید بیایید و ببینید که چه کار بزرگی به مرحله اجرایی رسیده است و این فعالیت یکی از مصادیق بارز اقتدار و امنیت نظام به حساب می آید که مجموعه شهرداری با دقت و دلسوزی در حال انجام است.

پروژه صدر_نیایش با وجود محدودیت ها انجام شده است

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون بخش عظیمی از سختیهای کار به پایان رسیده است گفت: بازدید ما نشان داد که این پروژه با وجود محدودیت های زیاد در حال پیشروی است چرا که در حین ساخت پل صدر خودروها در یک اتوبان در حال رفت وآمد هستند .

خط پایان بر تاخیر اجرای پروژه ها

اژه ای با تاکید بر اینکه یکی از دغدغه های مردم و گله مندی های آنها در هنگام ساخت پروژه های عمرانی این است که به موقع به پایان نمی رسند، اظهار کرد: برای نمونه اعلام می شود پروژه ای دوسال بعد به نتیجه میرسد اما این پروژه بیست سال به طول می انجامد. اما این اتفاق در مجموعه شهرداری جور دیگری است و همگی شاهدیم که در پروژه عظیم نیایش –صدر خط بطلانی بر این مسئله کشیده و طبق اظهارات مهندسان پروژه در زمان بندی مشخصی به پیش می رود.

وی افزود: پیشرفت تونل نیایش از زمان مشخص شده هم جلوتر است و پل صدر نیز در حال پیشروی است که انشاالله این پروژه در زمان تعیین شده یعنی ۲۲بهمن به سرانجام می رسد.

تاخیر در اجرا هزینه به نظام وارد می کند

وی با اشاره به اینکه بهره برداری پروژه ها در زمان تعیین شده می تواند باعث صرفه جویی در بیت المال شود اظهارداشت: بعضی پروژه ها زمانی۶ماه دارند ولی در طول ۶سال به بهره داری می رسند که همین طولانی شدن زمان بهره برداری می تواند هزینه ۱۰ میلیاردی را ۳۰ میلیارد تبدیل و به نظام تحمیل کند .

وی با اشاره به نوع ساخت و زیبایی پروژه و رعایت اصول استحکام و ایمنی سازه ها گفت: وجود پیوست های فرهنگی نشان می دهد که این پروژه از همه ابعاد مورد تایید است و من تا به زیر زمین نرفته ام و با چشم خودم عظمت کار را ندیدم نمی توانستم در مورد این پروژه اظهارنظر کنم .

قالیباف در حاشیه بازدید دادستان کل کشور از پروژه صدر ، نیایش:

پروژه صدر ، نیایش ۷۲٫۵ درصد پیشرفت داشته است

محمدباقر قالیباف در حاشیه بازدید دادستان کل کشور از پروژه نیایش- صدر گفت: روند کاری پروژه روند بسیار خوبی است و درزمان مقرر پروژه به شهروندان تحویل داده می شود .

شهردار تهران با اشاره به اینکه تونل نیایش با سرعت از زمان تعیین شده جلوتر است گفت: هم اکنون این پروژه ۷۲ و نیم درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی اضافه کرد:سرعت پروژه پل صدر به دلیل اینکه نیازمند تجهیزات خارجی است از تونل نیایش کمتر است اما هم اکنون به خوبی در حال پیشروی است . چرا که مسیر خریداری ال سی و انتقال تجهیزات شرایط پیچیده ای دارد اما بی شک در زمان تعیین شده و در تاریخ ۲۲ بهمن به بهره برداری می رسد.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.