روایت هفته نامه یالثارات از رابطه تاخت‌وتاز قیمت‌ها و گرانی با مذاکره با آمریکا

هفته نامه یالثارات در یادداشت هفته خود تحت عنوان «مذاکره با شیطان، خط فکری انحرافی» با انتقاد از فعالیت های آن نوشت: گروهی از عوامل تابلو‌دار جریان انحرافی می‌کوشند همسو با دشمنان و مرعویان موضوع «مذاکره با شیطان» را در جامعه طرح و القا کنند!
نویسنده به فعالیت این جریان در حوزه اقتصاد اشاره و نوشته است: بی‌تردید رها‌سازی قیمت‌هایی، بی‌توجهی به خواست عمومی در مهار‌گرانی‌ها و… قابل توجه نیست اما وقتی به خط فکری مذموم توجه بیشتری شود بخشی از پروژه‌ها از تاریکخانه جریان انحرافی – ناخواسته – به بیرون می‌افتد!! از طرفی کندوکاوی اجمالی در اخبار و گزارش‌های منتشره از سوی توپخانه‌های تبلیغاتی علیه ایران اسلامی گواه این واقعیت است که آنان در یک تقسیم کار پنهانی، وظیفه تهییج و تحریک افکار عمومی جهان علیه ایران اسلامی را برعهده گرفته‌اند و به اصطلاح با بزرگنمایی‌های خبری درباره پروژه تحریم ایران می‌کوشند مانع از تقویت رویکرد جهانی به انقلاب اسلامی ایران و اجماع جهانی در حمایت از ایران هسته‌ای شوند و در داخل نیز گروه‌های مرعوب و استحاله شده طبل ضرورت گشودن باب گفت‌وگو با آمریکا را – که امام روح‌الله (ره) به آن شیطان بزرگ لقب داد – به صدا در آورده‌اند. به راستی مفهوم کلی این ادعا که ایران اسلامی در وضعیت شعب ابی‌طالب است، چگونه معنا می‌شود؟ بی‌توجهی‌ها نسبت به تاخت‌وتاز قیمت‌ها را چگونه می‌توان معنا کرد؟ ادعای اخیر یکی از کنسولگری‌های ایران در خارج کشور مبنی بر تاثیر‌گذاری تحریم بر سطح معاملات و صادرات ایران اسلامی را چگونه می‌توان توجیه کرد؟
در پایان این یادداشت آمده است: از این نکته نیز نباید غافل ماند که تقلای جریان انحرافی برای القای این نکته – که تنها شرط برون رفت از وضعیت کنونی و عبور از پروژه تحریم، مذاکره با شیطان است – در حالی صورت می‌گیرد که تاریخ انقلاب اسلامی مملو از خاطره رشادت‌ها و ایثارگری‌ها در گذر از اینگونه گذر‌گاه‌هاست.
/۲۷۲۱۴

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.