روایت یک دانش آموز از آتش سوزی؛ درکلاس دستگیره نداشت حبس شدیم

۱۶م آذر ،

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یکی از دانش‌آموزان اتفاق‌دیده می‌گوید: ساعت ۸ صبح بخاری نفتی کلاس‌ آتش گرفت و وقتی معلم‌ رفت تا کمک بیاورد، درِ کلاس بسته شد و ما در میان آتش گرفتار شدیم.

به گزارش فارس، صبح امروز یک کلاس درس دبستان روستای «شین‌آباد» از توابع پیرانشهر دچار آتش‌سوزی شد که در پی این اتفاق دانش‌آموزان این کلاس دچار سوختگی شدند.

این دانش‌آموزان به بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه منتقل شدند تا تحت درمان قرار گیرند اما ۶ دانش‌آموز به سبب وخامت وضعیت جسمانی، به بیمارستان تخصصی تبریز اعزام شدند.

هم‌اکنون ۲۲ دانش‌آموز دختر چهارم دبستانی در طبقه دوم بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه در بخش زنان بستری می باشند؛ معلم و سرایدار مدرسه نیز که دچار مصدومیت شدند در بیمارستان پیرانشهر بستری می باشند.

این دانش‌آموزان از ناحیه صورت، دست و پا دچار صدمات شدیدی شدند و به سختی می‌توانند صحبت کنند؛ اینجا همه در حال دعا می باشند و صدای گریه دردناک خانواده‌ها از عمق فاجعه خبر می‌دهد.

سمیرا اسماعیلی، یکی از دانش‌آموزان اتفاق دیده به خبرنگار فارس می‌گوید: ساعت ۸ صبح بخاری نفتی کلاس‌مان آتش گرفت و وقتی معلم‌ ما رفت تا کمک بیاورد، درِ کلاس بسته شد و ما در میان آتش گرفتار شدیم.

وی ادامه می‌دهد: ما فریاد می‌زدیم و کمک می‌خواستیم تا نجاتمان دهند.

افسانه دانش‌آموز دیگری که نمی‌تواند به خوبی صحبت کند، می‌گوید: درِ کلاس، دستگیره نداشت و ما نمی‌دانستیم چه کار کنیم.

وی می‌افزاید: به کمک مردم و معلم‌مان بعد از مدتی از پنجره خارج آمدیم.

هم‌اکنون معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان بهزیستی، استاندار ارومیه و قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس در حال عیادت از دانش‌آموزان اتفاق دیده می باشند.

خانواده‌های دانش‌آموزان آسیب‌دیده می‌گویند که خانه‌های روستا گازکشی شده می باشند اما مدرسه روستا فاقد گاز بوده و از بخاری نفتی استفاده می‌شده است.


خبرگزاری انتخاب |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.