روحانی به خاتمی:بدون تردید پیروزیم

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تقدیر از عارف گفت: برای اجماع تسلیم دیدگاههای مردم و نظر بزرگان شدیم.

به گزارش مهر، حجت الاسلام حسن روحانی پیش از ظهر چهارشنبه در مسجد جامع گلشن گرگان افزود: از روزی که مردم دعنوان کرده اند اجماع کنیم، هر دونفر با گوش جان حرفهای مردم را شنیدیم و با نظر بزرگان کشور یعنی هاشمی و خاتمی و نظر جبهه اعتدالیون و اصلاحات، تسلیم دیدگاهها شدیم و اجماع کردیم.

حجت الاسلام روحانی با تقدیر از آیت الله هاشمی رفسنجانی و سید محمد خاتمی گفت: اینها برای انجام وظیفه سنگین تعالی و پیشرفت کشور، نجات از وضعیت کنونی و حضور مردم در صحنه انتخابات قدمهای تاثیرگذاری برداشته اند.

حجت الاسلام روحانی بیان داشت: اما اصولگرایان در این ۴۸ ساعت چه ها که نکردند و در سایت و خبرگزاریهای وابسته نوشتند صلاحیت حسن روحانی دوباره باید بررسی شود.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید یعنی همین که باید به خودسریها پایان داده شود، گفت: همه می دانستند که این خبر از کجاست و من برای چه به میدان آمده ام و هر کس باید در جای خود بنشیدند.

نامه نگاری به خاتمی

وی از نامه امروز خود به سیدمحمد خاتمی خبر داد و گفت: در این نامه بر این سخن پافشاری کردم که هدفی جز عزت ایران و ملت نخواهم داشت و برای حزب و جناح نیامدم و فقط برای ملت ایران در این صحنه حضور پیدا کرده ام.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما بدون تردید در روز ۲۴ خرداد پیروز خواهیم بود و به اسم خداوند بزرگ، با دعای همه عزیزان و با تاسی از امام حسین (ع) پیروز خواهیم شد.

حجت الاسلام روحانی گفت: دولت تدبیر و امید یعنی دولت صلح، آشتی و اخلاق خواهد بود و فاصله ها و شکافها بین جناحها کم خواهد شد و به سمت انسجام ملی حرکت خواهیم کرد.

وی افزود: دولت تدبیر و امید، دولت حقوق شهروندی خواهد بود و آن گاه که بین ترکمن، سیستانی، فارس، بلوچ و همه اقوام ایرانی تفاوتی نخواهد بود.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کلید من جوانان و ۷۵ میلیون جمعیت ایران هستند، کلید من تدبیر نخبگان است.

وی اظهار داشت: برای اینکه به اهداف خود دست یابیم و از تحریم ظالمان نجات یابیم و برای اینکه روابطمان را با دنیا بر اساس تعامل بنیان گذاریم، دولت را تشکیل می دهم.

وی عنوان کرد: ما می خواهیم کشور در راه تعالی و پیشرفت قرار گیرد و این پیشرفت امکانپذیر نیست مگر آنکه دولت کارآمدی در این کشور استقرار یابد.

انتخابات با آرای مردم تعیین می شود

وی گفت: انتخابات فقط با آرای مردم تعیین می شود تا نگویند رئیس جمهور پشت پرده تعیین شده است،  ملت صاحب اختیار کشور هستند و مسئولان نیز طبق قرآن و قانون اساسی امانتدار رای ملت هستند.

[del.icio.us] [Facebook] [Google] [Technorati] [Twitter] [Yahoo!] [Email]

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.