روحیه و نشاط دینی ارتش رشد بسیاری داشته است

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی،‌ آیت الله ‘سید احمد خاتمی’ در دیدار با کارکنان پایور و وظیفه مرکز آموزش شهید انشایی نیروی زمینی ارتش (مرکز آموزش ۰۲) افزود: از ویژگی های نیروهای مسلح در نظام مقدس جمهوری اسلامی، عقیدتی بودنشان است. آنها افرادی هستند که بینش ها را بر شمشیرهایشان حمل می کنند و این بزرگترین مشخصه نیروهای مسلح ما است.

وی تصریح کرد که سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از شروع بکارخود تاکنون فعالیت اثربخشی در سطح ارتش داشته و بویژه در دوره های اخیر از نشاط بسیار بالایی در عرصه های مختلف برخوردار بوده و به همین دلیل این سازمان در بین سازمان های عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح رتبه نخست را بدست آورده است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در ادامه همراهی و همدلی فرماندهان ارتش با نهاد عقیدتی سیاسی را یکی از عوامل اصلی رشد و ارتقاء معنویت در ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: فرماندهان نیروهای مسلح به این امر اعتقاد دارند که اگر بنیه اعتقادی نیروها به سطح بالاتری برسد به یاری خداوند در عرصه های رزمی نیز کارایی آنها بهتر خواهد شد.

وی خطاب به سربازان و داشجویان حاضر در مرکز آموزش شهید انشایی خاطر نشان کرد: از آنجا که شما جوانان شخصیت های آینده ساز این کشور هستید باید همان گونه که به امور نظامی توجه می کنید به برنامه های اعتقادی و دینی هم دل ببندید و این فرصت آموزشی در این مرکز که یک دوره متمرکز مباحث اعتقادی به شما ارایه می کند را غنیمت بشمارید و در مقابل عزیزان روحانی هم باید با آغوش باز و با حوصله و علاقه به سؤالات و شبهات شما پاسخ دهند.

سیام**۹۱۰۳**۱۵۸۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۸۱۷۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.