رورا: قهرمانی لالیگا اولویت ماست

۲۹فروردین۱۳،

آبی و اناری ها در حال حاضر با ۱۳ امتیاز اختلاف نسبت به رئال، در صدر جدول لالیگا قرار دارند و می توانند این فصل چهارمین قهرمانی شان در پنج سال اخیر را جشن بگیرند.

به گزارش گل، شاگردان ویلانووا سه شنبه شب پیش رو در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان میهمان بایرن مونیخ خواهند بود اما رورا قهرمانی در لالیگا را اولویت تیمش دانست.

او در آستانه دیدار مقابل لوانته، در گفتگو با خبرنگاران گفت:” برای ما، قهرمانی در لالیگا مهمترین مسئله است. اگر ما در لیگ به قهرمانی برسیم و فقط همین جام را در این فصل داشته باشیم، فکر می کنم بسیار خوشحال خواهیم شد.

بارسا برای قهرمانی دوباره در لالیگا تنها به ۹ امتیاز دیگر نیاز دارد؛ این چهارمین قهرمانی آنها در ۵ فصل اخیر خواهد بود

تیم لحظات بسیار دشواری را پشت سر گذاشت. ما مصدومان زیادی داشتیم و ما تلاش کردیم تا این مشکلات را پشت سر بگذاریم تا همچنان ثبات مان را حفظ کنیم.

ما به ۹ امتیاز دیگر برای قهرمانی نیاز داریم و تلاش می کنیم تا هر چه زودتر به این هدف برسیم.”

مهمترین دغدغه آبی و اناری ها برای سفر به مونیخ، مصدومیت مدافعان تیم است و رورا تایید کرد که پویول و ماسچرانو تنها می توانند در دیدار برگشت حضور پیدا کنند.

” پویول و ماسچرانو این شانس را دارند که در دیدار برگشت مقابل بایرن به میدان بروند.”

او همچنین در مورد شرایط لیونل مسی گفت:” همه ما می دانیم که مسی چه بازیکن خوبی است. او همیشه دوست دارد بازی کند و در تیم حضور داشته باشد. او به سختی تلاش می کند تا بار دیگر شرایط بازی کردن را پیدا کند. باید فردا ببینیم شرایط او چگونه خواهد بود و تیتو چه تصمیمی خواهد گرفت.”

ستاره آرژانتینی به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در دیدار مقابل پاری سن ژرمن، دو دیدار اخیر بارسا در لالیگا را از دست داد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. امیر:

    قهرمانی بارسا۹۹درصد حتمی است ۱درصداحتمال قهرمانی ندارد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.