روزنامه مردمسالاری: احمدی­نژاد به­جای انتقاد، مسولیت وضع اقتصادی کشور را به­عهده بگیرد

*اگر سخنان جدید آقای احمدی‌نژاد در جمع خانواده تامین اجتماعی را بخوانید احتمالا تصور می‌کنید که دوران تبلیغات انتخاباتی سال ۱۳۸۴ یا ۱۳۸۸ است. تازه‌ترین سخنان رئیس‌جمهور بیش‌از هر زمان دیگری به سخنان کاندیداهای انتخابات شباهت دارد و شنیدن این سخنان از فردی که هفت سال مسوولیت امور اجرایی کشور را به عهده داشته کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد. آقای احمد‌ی‌نژاد در سخنان خود، مساحت کشور ایران را که سال‌هاست در کتاب‌های جغرافیایی یک میلیون و ۶۴۸ هزار متر مربع اعلام شده، ناگهان ۲۰۰ هزار کیلومتر افزایش داده و گفته برخلاف برخی تصورات، کشور ما یک میلیون و ۸۷۳ هزار کیلومتر مربع وسعت دارد، اما معلوم نیست این مساحت اضافه از کجا آمده است. بعد هم گفته می‌توان از اراضی کشور به هر خانواده‌ایرانی به راحتی ۲۰۰ متر مربع زمین داد تا این وعده هم به وعده‌های قبلی همچون اعطای باغ ویلا اضافه شود. نکته جالب این است که رئیس‌جمهور محترم پس از آن که وعده داده اقتصاد ایران در پایان سال ۹۲، به رتبه پانزدهم دنیا می‌رسد گفته: «به باور من باید تمام درآمد نفت را به روز میان مردم تقسیم کنیم» و این در حالیست که هنوز کسی وعده تکذیب شده آوردن پول نفت بر سر سفره‌های مردم را که در تبلیغات انتخاباتی آقای احمدی‌نژاد در سال ۸۴ ثبت شده فراموش نکرده است.

* نکته جالبتر اینجاست که آقای احمدی‌نژاد گفته باید به شخصی که با ۳۹۰ هزار تومان یک خانواده را اداره می‌کند نشان مدیریت داد. من نمی‌دانم رئیس جمهور محترم طی هفت سال اخیر که مسوولیت اداره کشور را برعهده داشته برای آن فردی که اکنون درآمد ماهیانه‌اش ۳۹۰ هزار تومان است چه کرده؟ اما اطمینان دارم که آن فرد نیازی به دریافت نشان مدیریت ندارد، بلکه تنها توقعش از رئیس جمهور و مجموعه دولت در طول هفت سال گذشته این بوده که برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم تلاش کند. سخنان اخیر رئیس‌جمهور

* اگر قرار باشد سخنان آقای احمدی‌نژاد به عنوان رئیس‌جمهور کشور، مشابه اظهارات یک منتقد وضع موجود باشد، پس چه کسی مسوول رفع مشکلات مردم است؟

/۲۱۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.