روزهای خوب سامسونگ تکرار می‌شود

۰۷اردیبهشت، همکاران سیستم – سامسونگ اواخر هفتهٔ قبل نتایج مالی سه ماههٔ خود را اعلام کرد. این شرکت موفق شده است برای ششمین دورهٔ پیاپی سود خود را افزایش دهد.

این نتایج قبل از عرضه جهانی گالکسی s۴ می‌تواند برای این شرکت کره‌ای امید بخش باشد. محصولی که به اعتقاد بسیاری از کار‌شناسان مشکلات بسیاری را برای بازار آیفون ایجاد خواهد کرد.

سامسونگ با آغاز عرضه گالکسی از نیویورک، بازار محلی و همیشگی اپل را هدف گرفته است، شرکتی که پس از چند سال رشد سریع و فوق‌العاده، به نظر کمی از دوران اوجش فاصله گرفته است.

اپل که از پاییز تاکنون محصول تازهی را به بازار معرفی نکرده است، در سه ماههٔ قبل با افت سود مواجه شده است. اتفاقی که در ۱۰ سال قبل بی‌سابقه بوده است.

به گزارش آی دی سی، سامسونگ در سه ماههٔ اول سال ۲۰۲۲ موفق به فروش ۷. ۷۰ میلیون تلفن همراه هوشمند شده است. این رقم به نسبت سال قبل ۷. ۳۲ درصد رشد داشته است که باز هم برای این شرکت کره‌ای رکوردی موفقیت آمیز به حساب می‌آید.

البته فروش آیفون اپل نیز با ۶. ۶ درصد رشد به ۴. ۳۷ میلیون دستگاه رسیده است اما سهم این شرکت از بازار از ۲۳ درصد به ۳. ۱۷ درصد رسیده است.

سود بخش موبایل سامسونگ نیز در این سه ماه ۵۶ درصد رشد داشته است. در حال حاضر حدود سه چهارم سود کلی شرکت از این بخش تأمین می‌شود.

سامسونگ امیدوار است در سه ماههٔ پیش رو با عرضه عمومی گالکسی s۴ روند رو به رشد خود را با قاطعیت و سرعت بیشتری طی نماید.
این محصول تازه به زودی در ۱۵۵ کشور دنیا عرضه خواهد شد.
IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.