روزهای خوب ژاوی / بارسلونا به نیمه نهایی کوپا دل‌ری صعود کرد

بارسلونا با نمایشی عالی توانست به نیمه‌نهایی کوپا دل‌ری صعود کند.

روزهای خوب ژاوی / بارسلونا به نیمه نهایی کوپا دل‌ری صعود کرد

به گزارش ممتاز نیوز، بارسلونا چهارشنبه شب در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل‌ری به مصاف رئال سوسیه‌داد رفت که این دیدار با پیروزی یک بر صفر بارسلونا به پایان رسید.

بارسلونا در این دیدار تیم برتر بود و برتری مطلقی بر توپ و میدان داشت. این تیم حتی در دقیقه ۱۱ روی ارسال دمبله و شوت لواندوفسکی به گل رسید اما شوت لوا در لحظه آخر به فرانکی دی‌یونگ برخورد کرد که در موقعیت آفساید بود تا این گل مردود اعلام شود.

در ادامه برایس مندس، بازیکن رئال سوسیه‌داد در دقیقه ۳۸ تکل خطرناکی روی پای بوسکتس داشت که باعث شد با بررسی VAR، این بازیکن کارت قرمز بگیرد و از زمین بازی اخراج شود.

در نیمه دوم بارسلونا بالاخره توانس در دقیقه ۵۲ به گل برسد. در این صحنه، عثمان دمبله روی پاس ژول کنده از جناح راست فرار کرد و در شرایطی که رمیرو، دروازه‌بان سوسیه‌داد زاویه را بسته بود، شوت محکمی به سمت دروازه حریف زد تا دروازه سوسیه‌داد بالاخره باز شود.

در ادامه بازی، بارسا همچنان تیم برتر میدان بود تا دقیقه ۸۹ که سوسیه‌داد روی اشتباه ترشتگن روی ارسال پاس صاحب موقعیت خطرناک شد اما خود ترشتگن به خوبی شوت ناوارو را مهار کرد تا مانع از باز شدن دروازه بارسلونا در دقایق پایانی شود. البته ترشتگن در دقیقه ۳+۹۰، یک بار دیگر هم دروازه بارسلونا را نجات داد.

با این نتیجه بارسلونا، اولین تیم صعود کننده به نیمه‌نهایی کوپا دل‌ری فصل ۲۳-۲۰۲۲ تبدیل شد و باید منتظر باشد تا حریفش پس از مشخص شدن سه تیم دیگر مرحله نیمه‌نهایی، توسط قرعه‌کشی مشخص شود.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.