روز جوان هویت بخشی به قشری است که آینده نظام را بیمه می کند

دوشنبه ۱۲ تیر – ۰۵:۰۰:۵۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی:

بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- همایش جوان و مهدویت به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز ملی جوان در بجنورد برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، علی روشن مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی در این همایش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان خاطر نشان کرد: خدمت رسانی به جوانان یک موهبت الهی است و تمام مدیرانی که با مسائل جوان و دوران جوانی به نوعی مرتبط هستند دارای یک نعمت و فرصت مناسبند تا با توجه به مشکلات و دغدغه های جوانان بتوانند از موهبت های معنوی بسیار زیادی برخوردار شوند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان در جمع جوانان و مشاوران جوان خراسان شمالی تاکید کرد: روز جوان فرصتی مغتنم برای قدردانی از خدمات جوانان است و روز جوان هویت بخشی به قشری است که آینده نظام به وسیله آنان بیمه می شود.
روشن دین محوری و دین باوری را رسالت اصلی جوان امروز دانست و جوانان را به مطالعه در سیره و شخصیت حضرت علی اکبر توصیه کرد.
حجت الاسلام و المسلمین امیری استاد حوزه و دانشگاه نیز در ادامه این نشست صمیمی ضمن تبیین وظایف جوان در عصر غیبت گفت: نگاه پویا به زندگی و سیره حضرت علی اکبر به عنوان الگو اسوه جوانان بدون شناخت شخصیت و دوره تاریخی ایشان میسر نیست و جوانان با آگاهی کامل از تاریخ زندگی حضرت علی اکبر و قیام عاشورا میتوانند به راهبردهای وسیع و جامعه ای در زندگی خود دست یابند.
وی جهاد امروز را جهاد اکبر و جهاد با دسیسه های غرب دانست و گفت: جهاد اکبر و جهاد با نفس امروز از خانواده و خانه شروع میشود و گستره بزرگ جامعه را در بر میگیرد و دشمن با آگاهی از این جریان سعی در انحراف دادن رسالت های فرهنگی جوانان ما می باشد.
این استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: جوان امروز از علم و هنرش در راه تقویت رسالت های دینی استفاده کند و شناخت سیره ائمه اطهار را باید سرلوحه کار خود قرار دهد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۲۱۷۰۰۵۷۰۳۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.