روز مادر در رادیو تهران

داستان “روز مادر” را از این هفته شنبه ۱۸ شهریور ماه ساعت ۲۳:۳۰ از برنامه کتاب شب رادیو تهران موج اف.ام ردیف ۹۴ بشنوید.

محسن حکیم معانی سردبیر برنامه از پخش داستان “روز مادر” در برنامه کتاب شب خبر داد و افزود: برنامه رادیویی کتاب شب هر هفته با یک داستان ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه رادیویی تهران بر روی آنتن خواهد رفت، این هفته شنبه ۱۸ شهریور روایت روز مادر اثر کارلوس فوئنتس اهل مکزیک، از مشهورترین و مطرح ترین نویسندگان اسپانیولی زبان به مدت یک هفته پخش خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: کتاب آب سوخته نخستین اثر از فوئنتس است که علی اکبر فلاحی، استاد زبان و ادبیات اسپانیایی مستقیما از اسپانیایی به فارسی ترجمه کرده است. آب سوخته رمان کوتاهی است که چهار داستان متفاوت دارد و هر داستان راوی یک شخصیت از جامعه‌ مکزیک است.

سردبیر کتاب شب در جزئیات بیشتر افزود: روز مادر عنوان روایت اول کتاب آب سوخته است که تقابل نسل ها را در دل خود داراست فوئنتس به بیان و نقد دغدغه هایش از مکزیک و مردم مکزیک می پردازد. شخصیت آن ژنرال پیری است که هنوز غرق خاطرات انقلاب مکزیک بوده و روز به روز در فساد و تباهی فرو می‌رود.

محمود احمدی تهیه کننده، بهروز رضوی گوینده، احسان پویا کارشناس و منتقد، معصومه خادم‌نیا، محمدرضا گودرزی و مریم نیک‌رو نویسنده در این برنامه همراه شما هستند.

مخاطبان با ارسال پیام کوتاه به شماره ۵- ۳۰۰۰۰۹۵۶ و یا با مراجعه به آدرس الکترونیکی radiotehran@irib.ir می‌توانند رمان‌های مورد علاقه خود را معرفی کنند تا در این برنامه خوانده و نقد شود


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.