روستاهای لرستان گاز دار می شوند

۱۶م اسفند ،

  برای مثال احمد شیری از لرستان نوشته:ما در یکی از روستاهای لرستان زندگی می کنیم وهنوز که هنوزه از داشتن گاز محروم هستیم لطفا پیگیری کنید که چه زمانی به روستاهای لرستان گاز می دهند؟

  واما گودرزی مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان در این باره گفت: ۳۵۱ هزار خانوار در استان لرستان تحت پوشش خدمات گازرسانی می باشند که از این تعداد، ۵۸ هزار خانوار روستایی و۲۹۳ هزار خانوار نیز شهری می باشند.
علی گودرزی در تشریح فعالیت های شرکت گاز لرستان، افزود: طرح گازرسانی به ۹ شهر و ۲۴۳ روستای استان نیز در این مدت اجرا و به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: دو هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال اعتبار شامل یک هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال برای اجرای خط انتقال ۳۶ اینچ (خط انتقال دوم گاز استان) و یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال نیز برای توسعه شبکه گازرسانی در نقاط مختلف این استان در سه سال اخیر هزینه شده ا

وی گفت :همچنین طرح گازرسانی به ۶۹ روستای دیگر استان لرستان نیز تا پایان سال جاری اجرا و بهره برداری می‌رسد.

گودرزی افزود: عملیات اجرایی گازرسانی به سه شهر و ۷۵ روستای دیگر استان نیز در حال اجراست و طرح گازرسانی به ۲ شهر و ۸۳ روستای دیگر نیز در مرحله مطالعاتی قرار دارد.

به گفته وی، ۳۵۱ هزار خانوار در استان لرستان تحت پوشش خدمات گازرسانی می باشند که از این تعداد، ۵۸ هزار خانوار روستایی و۲۹۳ هزار خانوار نیز شهری می باشند.

۴۵۲۳۶

 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.