روسیه، ۸ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد

وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای علام کرد: پدافند هوایی روسیه امروز ۸ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرده است.

روسیه، ۸ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد

به گزارش ممتاز نیوز، وزارت دفاع روسیه امروز با صدور بیانیه‌ای به تشریح آخرین اخبار و تحولات در ادامه عملیات ویژه نظامی این کشور در اوکراین پرداخت.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع روسیه در این خصوص آمده است: ارتش روسیه ۲۵ نظامی اوکراینی و ۲ خودرو آنها را در نزدیکی «کوپیانسک» (Kupyansk) منهدم کرد.

بیانیه وزارت دفاع روسیه در این باره اضافه می‌کند: نیروهای روسیه بیش از ۱۲۰ نظامی اوکراینی، ۴ خودروی زرهی جنگی و یک توپ هویتزر خودکششی آکاتسیا را در کراسنی لیمان منهدم کردند. تلفات اوکراین در دونتسک به ۳۵۰ سرباز رسید.

در ادامه بیانیه مذکور آمده است: ۲ خودروی زرهی رزمی، ۴ خودرو، هویتزر D-۲۰ و ۲ دستگاه هویتزر D-۳۰ نیز مندم شده‌اند. توپخانه روسیه ۴۵ سرباز اوکراینی، ۲ خودروی جنگی پیاده نظام و ۳ کامیون را در جنوب دونتسک و در منطقه زاپوروژیه منهدم کرد. نیروهای روسیه انبار مهمات ارتش اوکراین را در منطقه زاپروژیا منهدم کردند.

مسکو ادامه داد: نیروهای روسی حمله‌ای با دقت بالا به انبار مهمات ارتش اوکراین در نزدیکی خرسون انجام دادند. سیستم‌های پدافند هوایی روسیه ۸ پهپاد اوکراینی و ۶ موشک HIMARS را در لوهانسک، دونتسک و زاپروژیا سرنگون کردند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.